Beantwoord

IPhone 11 128Gb Black via Postnl verzonden naar Teleplan voor reparatie verdwenen

  • 19 February 2020
  • 16 reacties
  • 261 keer bekeken

Op 3-2-2020 contact met 1200 over defect aan mijn iPhone 11. Samen geconstateerd dat toestel voor reparatie/vervanging moet worden verstuurd naar Teleplan. Reparatieopdracht en adressticker ontvangen en dezelfde dag pakket aangeboden bij Postnl-punt. Uiteraard met verzendbewijs en tracktrace. Vele telefoongesprekken en chats verder nog geen steek verder. Postnl geeft aan dat het pakket vertraagd is wegens drukte, aan die status veranderd niets sinds 5-3-2020. Ik begin zo langzamerhand het nare gevoel te krijgen dat ik het slachtoffer wordt in deze soap en mijn toestel waar ik inmiddels de bijbetaling en abonnementsgeld voor heb gedaan kwijt ben. De drie partijen, KPN,Postnl en Teleplan schuiven elkaar voortdurend het balletje toe en er gebeurd verder niets.

Kunt u iets voor me betekenen??

icon

Beste antwoord door Bart_ 28 February 2020, 15:18

Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hoi Anthony, welkom op het forum. 

Dit is inderdaad geen gewenste situatie en zo te lezen duurt dit ook lang. Heb je ook contact gehad met Teleplan via 0800 820 00 08? Ik vraag dit omdat ze mij niet teveel informatie mogen geven hierover. Zou je dus willen aangeven hier wat je daar te horen hebt gekregen? Als een pakketje kwijt is hoort er een onderzoek te worden gestart bij Post NL om te kijken waar dit is gebleven.

Ik hoor graag van je. 

 

Goedemiddag Alex,

 

ik heb meerdere malen contact gehad met Teleplan. Ze wisten me te melden dat het pakket niet binnen is gekomen. 
inderdaad duurt dit probleem al 3 weken nu. Status nog steeds “in afwachting van verzending”. Bij PostNL is de status “uw pakket is vertraagd wegens grote drukte en wordt binnen 3 werkdagen afgeleverd”. Dit al sinds 05-02!

wordt er een beetje moedeloos van.

Hoop dat het (nog) goed komt!

Anthony van Peet

Hoi @anthonyvanpeet . Dus het blijft ergens hangen bij PostNL? Jij hebt al contact gehad met PostNL? Want ik zou daar een onderzoek laten instellen.

https://www.postnl.nl/klantenservice/probleem-klacht/niets-ontvangen/pakket

 

Beste Erwin,

 

je ik heb contact gehad met PostNL, meerdere keren. Ze geven aan dat ik niet gezien wordt als afzender omdat ik het pakket heb afgegeven bij de PostNL-vestiging met een antwoordnummer van Teleplan, per mail ontvangen van een van je collega’s van KPN. Een retourzending dus.

 

Reputatie 7
Badge +20

Wat een bijzonder verhaal @anthonyvanpeet We kijken uiteraard graag met je mee. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? Ook wil ik graag reparatienummer (of verzendnummer) weten. (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Ik heb een en ander aangevuld.

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +30

Hartelijk dank, @anthonyvanpeet. Ik heb je gegevens doorgestuurd naar een collega die het verder op gaat pakken. Wij houden je op de hoogte, zodra we meer weten. 

Reputatie 7
Badge +20

Dag @anthonyvanpeet Ik zie dat er ondertussen ook al een klacht loopt en dat je vandaag hebt gesproken met een klachtafhandelaar. We hebben net even overlegd en hij zal dit verder met je afhandelen. Ik hoop van harte dat het snel is opgelost! 

Goedemiddag @Bart_ ,

klopt! Ik heb een van je collega’s gesproken. Hopelijk wordt dit nare verhaal nu snel opgelost. Goed weekend! Anthony

Reputatie 7
Badge +20

Dat hoop ik ook @anthonyvanpeet !

Inmiddels is het 5 weken geleden. Nog steeds geen oplossing!

Reputatie 7
Badge +20

Bijzonder vervelend, @anthonyvanpeet Nu is de collega van de klachtenafdeling uiteraard nog bezig met het zoeken van een oplossing. Hebben jullie ondertussen nog contact gehad? 

 

@Bart_ Nee helaas niet!

Reputatie 7
Badge +20

@anthonyvanpeet De collega die je klacht behandeld werkt hard aan een oplossing. Ik heb doorgegeven dat je nog geen update hebt gekregen en dat je graag iets zou horen! 

Zojuist een nieuwe iPhone ontvangen. Met dank aan Zare, klachtenbehandelaar van de KPN Helpdesk. Goed geholpen uiteindelijk!

Reputatie 7
Badge +20

Dag @anthonyvanpeet Goed om te horen dat het is opgelost en fijn dat je goed geholpen bent door mijn collega. 

Reageer