Beantwoord

Iphone 4s laadt niet meer op

• 29 juli 2012
  • 4 reacties
  • 12453 keer bekeken

Hallo, Mijn iPhone 4s laadt sinds vanmiddag niet meer op, is hier nog wat aan te doen of moet de Dock connector vervangen worden? Ik heb de schade verzekering, betekend dit ook dat ik een (gelijkwaardig) leentoestel krijg? Het volgende probleem is dat ik momenteel in noorwegen zit (nog twee weken). Hier is waarschijnlijk geen oplossing voor? De connector heb ik al schoongemaakt en ik heb de iPhone al met 3 verschillende opladers geprobeerd. Gr. Joost
icon

Beste antwoord door Le-Yuan 30 juli 2012, 16:26

Per defect betaal je de Eigen Risico. Als je het toestel voor het eerst laat repareren, dan betaal je standaard dit bedrag.

Bekijk origineel

4 reacties

En krijg ik een helemaal nieuwe? Of krijg ik dezelfde gerepareerd terug? Wat betekend dat al mijn foto's etc er nog opstaan? Aangezien de iPhone ook niet meer aan de pc kan (lijkt me) kan ik ze ook niet meer back uppen.
Reputatie 4
Badge +2
Beste Joost,

Je kan proberen het toestel uit- en aan te zetten. Of de andere kabels testen op andere Apple producten, zodat je zeker weet dat het niet aan de kabels ligt.

Afhankelijk van je service verzekering, heb je recht op een vervangend toestel. De voorwaarden lees je hier.

Als je toestel nog gerepareerd kan worden, krijg je (afhankelijk van de schade) hetzelfde toestel terug. Anders krijg je een vervangend toestel, mits je aan de voorwaarden van je service verzekering voldoet.

Met vriendelijke groet,

Le Yuan

Ik heb KPN smartphone zeker geloof ik. Daar zie ik nu bij staan dat ik 125 euro eigen risico heb? Of valt dit onder enige garantie? ( heb m sinds januari dit jaar)
Reputatie 4
Badge +2
Per defect betaal je de Eigen Risico. Als je het toestel voor het eerst laat repareren, dan betaal je standaard dit bedrag.

Reageer