Beantwoord

Iphone 5 batterij defect

• 18 maart 2014
  • 1 reactie
  • 2747 keer bekeken

Dan heb je als 1 van de eersten in nederland een iphone 5 en daar gaat het dus al meteen niet goed mee.

De batterij ging vanaf dag 1 al aanzienlijk korter mee dan die van de iphone 4... en binnen no time zat er iets van vocht in.

En het ding heeft nooit een **bleep** of douche gezien.

Nu 1 jaar later en vele telefoontjes en bezoekjes verder zou deze (lease) telefoon vervangen worden door smartcare, dit gezien ze niet aan batterij wissel doen.

Vrijdag doorgebeld en zondag kreeg ik een barst in het scherm...

Dus toen smartcare eenmaal voor de deur stond kreeg ik rustig te horen dat deze ellende iphone niet meer binnen de lease garantie valt...

Ik krijg het aanbod een nieuwe iphone te kopen voor 255 euro..

Laat ik dat in deze slechte tijden nou net niet hebben....

Andere oplossingen waren er niet en na 12 jaar klant bij KPN met een stevig abonnement krijg ik rustig te horen, sorry we kunnen niets voor u doen, had u verder nog vragen..

Waarop ik vraag of dan tenminste de batterij vervangen kan worden, maar nee dat is bij iphone niet mogelijk.

Nu zit ik met een waardeloos leasetoestel, betaal me **bleep**, en dat nog een dik jaar lang.

Dan denk je goede klant te zijn en  word je zo afgescheept.

Hoeveel waarde wordt er dan gehecht aan klanten? wordt er niet gekeken naarde afgelopen 12 jaar en hoeveel ellende ik al heb gehad met garanties en slechte telefoons?

Heel JAMMER

icon

Beste antwoord door Shugosha 19 maart 2014, 08:04

Ik kan begrijpen dat u dit jammer vindt. Wat ik begrijp is dat het gaat om een defecte batterij bij de Iphone 5, maar dus ook dat er sprake is van een barst in het scherm. Een batterij valt onder de fabrieksgarantie, maar een barst in het scherm niet. Daar is dan een aanvullende garantie voor nodig of er zal een prijsopgave gemaakt gaan worden.

Het vervangen van de batterij bij de Iphone 5 is een lastig, tijdrovend en duur proces sinds het een geïntegreerde batterij is. Daarom zal Smartcare het toestel willen vervangen.

Dat u al 12 jaar klant bent bij KPN is al heel mooi en daar krijgt u ook een goed netwerk voor terug. De toestellen gaan echter wel via de garantie en als er dan geen aanvullende garantie is zal de prijsopgave nog wel steeds gemaakt worden bij een barst in het scherm.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12
Ik kan begrijpen dat u dit jammer vindt. Wat ik begrijp is dat het gaat om een defecte batterij bij de Iphone 5, maar dus ook dat er sprake is van een barst in het scherm. Een batterij valt onder de fabrieksgarantie, maar een barst in het scherm niet. Daar is dan een aanvullende garantie voor nodig of er zal een prijsopgave gemaakt gaan worden.

Het vervangen van de batterij bij de Iphone 5 is een lastig, tijdrovend en duur proces sinds het een geïntegreerde batterij is. Daarom zal Smartcare het toestel willen vervangen.

Dat u al 12 jaar klant bent bij KPN is al heel mooi en daar krijgt u ook een goed netwerk voor terug. De toestellen gaan echter wel via de garantie en als er dan geen aanvullende garantie is zal de prijsopgave nog wel steeds gemaakt worden bij een barst in het scherm.

Reageer