Vraag

Iphone 6 defect maar geen pakbon

• 7 oktober 2017
  • 6 reacties
  • 85 keer bekeken

Mijn iphone 6 is kapot en valt nog binnen de garantie termijn van 2 jaar.
Bij de KPN winkel vragen ze om een pakbon. Die heb ik niet meer.
Kunt u mij hier aan helpen?

Admin: topic naar juiste categorie verplaatst

6 reacties

Reputatie 7
Heb jij een bankafschrift waaruit blijkt dat je deze iPhone 6 bij KPN aangeschaft hebt. Eerste afschrift van het abonnement?

KPN weet natuurlijk exact wanneer jij die telefoon in gebruik genomen hebt en heeft het IMEI nummer van jouw telefoon ook in de administratie opgenomen.
Ik neem dan ook aan dat er snel iemand van het KPN Webcare team zal reageren om jou hier verder bij te helpen.
Reputatie 3
Badge +1
Beste Farah123456,

Volgens mij, Als je een abonnement afsluit bij kpn krijg je naast je contract, Ook een aankoop nota, als je dat niet hebt kun je het via status van je bestelling via de mail die je heb t gehad.
Klik hier
Je kunt ook via de website van apple kijken of je nog garantie hebt.
Klik hier
Ik heb de bankafschrijving en bestelbevestiging laten zien.
Zij blijven aandringen op een pakbon.
Mijn iphone 6 is kapot en valt nog binnen de garantie termijn van 2 jaar.
Bij de KPN winkel vragen ze om een pakbon. Die heb ik niet meer.
Kunt u mij hier aan helpen?

Admin: topic naar juiste categorie verplaatst

Ik hoop op een snelle reactie van KPN op dit bericht
Reputatie 7
Dan hoop ik dat hier heel snel zich iemand van KPN Webcare meldt om dit voor jou te regelen.
Ik vind het ook van de zotte dat in zo'n KPN winkel niet even het IMEI nummer ingegeven kan worden zodat leverdatum en garantiestatus in één keer zichtbaar zijn.
Reputatie 7
Badge +23
Hey @Farah123456, welkom op het forum! Heb je inmiddels al wat kunnen regelen? Anders kijk ik graag voor je wat ik kan doen! Daar heb ik wel wat gegevens voor nodig. Reageer je op m'n privébericht?

Reageer