Beantwoord

Iphone 6 valt uit

• 17 november 2014
  • 6 reacties
  • 5186 keer bekeken

Sinds een maand heb ik n Iphone6. Tijdens het gebruik krijg ik opeens een blauw of rood scherm en vervolgens valt alles uit. De iphone start dan wel weer opnieuw op. 

Ik heb de simkaart eruit gehaald en opnieuw toegevoegd. Telefoon helemaal uit en aangezet. Alle instelling opnieuw hersteld.

Maar probleem blijft. 

Wie kan mij helpen?

icon

Beste antwoord door Shugosha 17 november 2014, 11:26

Dan zit er jammer genoeg niks anders op dan het toestel aan te melden voor een reparatie. Je zou nog wel met het toestel langs een KPN XL Winkel kunnen gaan. Vaak kunnen ze daar ter plaatse nog met een mogelijke oplossing komen.

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Is het herstel uitgevoerd via de herstelmodus van het toestel? Zo ja, dan is het een kwestie van het toestel aanmelden voor een reparatie.

Heb ik net geprobeerd maar geeft aan dat dit niet kan vanwege een onherstelbare fout (9)

en nu?

nu doet hij helemaal niets meer. Blijft hangen op een zwart scherm met appel in beeld en n grijze streep eronder.

Reputatie 7
Badge +12
Dan zit er jammer genoeg niks anders op dan het toestel aan te melden voor een reparatie. Je zou nog wel met het toestel langs een KPN XL Winkel kunnen gaan. Vaak kunnen ze daar ter plaatse nog met een mogelijke oplossing komen.

Ok. Doe ik dat. Dankjewel voor je moeite.

Reputatie 7
Badge +12
Geen probleem. Ik hoop dat het in ieder geval zo snel mogelijk opgelost is.

Reageer