Beantwoord

Iphone stuk binnen 1 jaar, pakbon nodig

• 25 juli 2016
  • 17 reacties
  • 388 keer bekeken

Goedemorgen,

Ik zit met hetzelfde probleem echter bij mij betrof het wel een verlenging.
Mijn IPhone 6s plus doet op het moment helemaal niets meer terwijl deze nog maar 9 maanden oud is en er dus nog garantie op zit. Ik wil er graag mee langs de KPN winkel alleen kan de pakbon nergens vinden,

Kan je ook iets voor mij betekenen?

Met vriendelijke groet,

David

Admin: titel van je bericht aangevuld en berichten samengevoegd
icon

Beste antwoord door Paul_ 28 juli 2016, 11:07

Ik heb niets meer van je gehoord @dhavincy dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld.

Anders kan je alsnog op mijn privébericht reageren :)
Bekijk origineel

17 reacties

Goedemorgen,

Mijn iPhone 6s plus 64gb is er gister na 9 maanden helemaal mee opgehouden.
Omdat deze nog binnen de garantie valt zou ik graag langs de KPN winkel gaan echter ik kan de pakbon nergens vinden en deze hebben ze daar nodig.

Zou ik hier ook een kopie van thuis gestuurd kunnen krijgen?

Met vriendelijke groet,

David

Reputatie 3
Badge +1
Start de iPhone helemaal niet meer op, laad deze niet meer op of wat is het probleem?
Probeer eens de home-button en de aan/uit knop te gelijktijdig ingedrukt te houden terwijl de iPhone verbonden is aan een computer met iTunes.
Heb meerdere opties geprobeerd en ook bovenstaande, helaas gaat hij helemaal niet meer aan.
Kan ik ook een kopie van de pakbon ontvangen?
Reputatie 7
Badge +24
Hoi @dhavincy, welkom op het forum. Naar dat je iPhone defect is!

Ik zal kijken of ik dit voor je kan regelen! Reageer je op mijn privébericht? Dan ga ik aan de slag!
Vraagje: ik heb een iPhone 6 nog geen jaar in mijn bezit. Nu is er een probleem met de ingang van het toestel om op te laden. Als ik de oplader erin doe gaat hij er niet helemaal in en is er veel bewegingsruimte. Ik durf zelf niet zo goed om met een pincet of iets dergelijks te kijken of er gewoon vuil in zit. Als ik hiermee naar een KPN winkel ga zouden ze mij dan direct kunnen helpen ermee? En stel dat m'n toestel moet worden opgestuurd ter reparatie, valt dit dan onder de garantie of ik krijg ik zelf kosten. Ik weet overigens niet zeker dat het vuil is. Het was zeer plotseling sinds gister avond dat ik dit probleem op merkte.
Groet
Reputatie 7
Badge +12
Vraagje: ik heb een iPhone 6 nog geen jaar in mijn bezit. Nu is er een probleem met de ingang van het toestel om op te laden. Als ik de oplader erin doe gaat hij er niet helemaal in en is er veel bewegingsruimte. Ik durf zelf niet zo goed om met een pincet of iets dergelijks te kijken of er gewoon vuil in zit. Als ik hiermee naar een KPN winkel ga zouden ze mij dan direct kunnen helpen ermee? En stel dat m'n toestel moet worden opgestuurd ter reparatie, valt dit dan onder de garantie of ik krijg ik zelf kosten. Ik weet overigens niet zeker dat het vuil is. Het was zeer plotseling sinds gister avond dat ik dit probleem op merkte.
Groet

Zelf heb ik ook een iPhone 6. Toevallig had ik gisteren min of meer hetzelfde probleem. Mijn iPhone wilde nog wel opladen, maar dan moest ik de lader in een bepaalde hoek erin steken en hem dan heel voorzichtig neerleggen.

Ik ben toen zelf met een paperclip in de connector geen wroeten. Echt bizar hoeveel stof daaruit kan komen. Nu werkt het laden weer alsof 'ie nieuw is. Dus de snelste weg is door zelf het stof uit de connector te verwijderen. Ik verwacht dat dan jouw probleem is opgelost.
Oke, ga ik het toch proberen!
Groet

Zelf heb ik ook een iPhone 6. Toevallig had ik gisteren min of meer hetzelfde probleem. Mijn iPhone wilde nog wel opladen, maar dan moest ik de lader in een bepaalde hoek erin steken en hem dan heel voorzichtig neerleggen.

Ik ben toen zelf met een paperclip in de connector geen wroeten. Echt bizar hoeveel stof daaruit kan komen. Nu werkt het laden weer alsof 'ie nieuw is. Dus de snelste weg is door zelf het stof uit de connector te verwijderen. Ik verwacht dat dan jouw probleem is opgelost.

Helaas heeft het niet geholpen, er kwam geen vuil of iets dergelijks uit. Als ik naar de KPN winkel ga moet ik dan m'n garantiebewijs meenemen? Neem aan de ze in het systeem wel kunnen zien wanneer ik het toestel heb gekregen? En zal het onder garantie vallen? Heb het toestel niet laten vallen en is ook niet nat geworden.
Arthur
Reputatie 7
Badge +24
Hoi @ArthurDS, goede vragen!

Ik heb hetzelfde probleem gehad met mijn iPhone. Bij mij waren stofjes van m'n broekzak de boosdoener. Met een zaklampje en een tandenstoker opgelost. Je moet zelf inschatten of je het aandurft maar als je voorzichtig bent lukt dat vaak wel :)

In een KPN winkel voeren we geen reparaties (meer) uit. Dus als blijkt dat ie echt defect is kan het toestel worden opgestuurd(vergeet het aankoopbewijs dan niet). Dan wordt bepaald of het binnen de fabrieksgarantie valt en krijg je eventueel een prijsopgave opgestuurd met de kosten voor de reparatie.

Laat je weten of het is gelukt?
Groet

Helaas heeft het niet geholpen, er kwam geen vuil of iets dergelijks uit. Als ik naar de KPN winkel ga moet ik dan m'n garantiebewijs meenemen? Neem aan de ze in het systeem wel kunnen zien wanneer ik het toestel heb gekregen? En zal het onder garantie vallen? Heb het toestel niet laten vallen en is ook niet nat geworden.
Arthur
Hoi @ArthurDS, goede vragen!

Ik heb hetzelfde probleem gehad met mijn iPhone. Bij mij waren stofjes van m'n broekzak de boosdoener. Met een zaklampje en een tandenstoker opgelost. Je moet zelf inschatten of je het aandurft maar als je voorzichtig bent lukt dat vaak wel :)

In een KPN winkel voeren we geen reparaties (meer) uit. Dus als blijkt dat ie echt defect is kan het toestel worden opgestuurd(vergeet het aankoopbewijs dan niet). Dan wordt bepaald of het binnen de fabrieksgarantie valt en krijg je eventueel een prijsopgave opgestuurd met de kosten voor de reparatie.

Laat je weten of het is gelukt?

Ja heb het geprobeerd, helaas geen resultaat, vind het erg raar merkte het gister avond ineens. Ik kon er geen vuilmof iets dergelijks uitkrijgen. Voeren ze in de XL winkels nog wel reparaties uit? Of dat zij het in iedergeval kunnen proberen schoon te maken
Reputatie 7
Badge +24
Ik zie dat er al weer een paar berichten waren tijdens het typen van mijn bericht. Nee ook XL winkel voeren geen reparaties meer uit.

Ik kan vanaf hier niet bepalen of het onder de aankoopgarantie valt. Heb je een verzekering lopen via ons?

Neem altijd het aankoopbewijs/pakbon mee naar de KPN winkel als het over een reparatie gaat. Daar staat het IMEI-nummer op namelijk.
Ik zie dat er al weer een paar berichten waren tijdens het typen van mijn bericht.

Ik kan vanaf hier niet bepalen of het onder de aankoopgarantie valt. Heb je een verzekering lopen via ons?

Neem altijd het aankoopbewijs/pakbon mee naar de KPN winkel als het over een reparatie gaat. Daar staat het IMEI-nummer op namelijk.

Oké en als ik die niet heb? Want ik zie dat op de achterkant van de iPhone ook imei nummer staat
Reputatie 7
Badge +24
Klopt inderdaad. Heb je nog wel het contract? Die heb je toen waarschijnlijk via een e-mail ontvangen.

Maar als je die ook niet hebt kan ik voor je kijken of ik een vervangend aankoopbewijs kan regelen. Reageer in dat geval op mijn privébericht. Dan ga ik voor je aan de slag.
dhavincy, je doet veel te moeilijk. KPN vereist inderdaad een pakbon voor reparaties, maar binnen het eerste jaar na aankoop kun je de telefoon ook nog aanbieden bij de officiële Apple Store. Deze zullen hem zo repareren, zonder aankoopbewijs. Zij houden namelijk wel zelf per IMEI-nummer een dossier bij. Heb ik zelf ook gedaan. Dit moet je dus wel binnen 3 maanden doen, want daarna ben je echt op KPN aangewezen
Reputatie 7
Badge +24
Ik heb niets meer van je gehoord @dhavincy dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld.

Anders kan je alsnog op mijn privébericht reageren :)

Reageer