Beantwoord

is dit de nieuwe service voor 2018 van KPN


Weet het even niet meer, na al die jaren verbijsterd


Nou ik ben over de service van kpn niet te spreken.
M'n vrouw heeft net 2 mnd een Nokia 6, en hij doet niets meer ook niet harde return.
Gebeld met kpn krijg nieuwe gsm kaart zeg toestel is defect ja ik stuur nieuwe sim.
In de winkel in Cityplaza geweest en shaggie filiaalmanager omdat er veel klanten stonden, pech U heeft verlengd 2mnd geleden en ja dan maar 2 weken geen gsm, longpatiënt, kan niet ver van huis dus zoek het maar uit.

Gelijk andere provider gezocht en nu kpn opgezegd, verlengen mijn gsm not dus ga wel in januari naar concurent. jammer sinds 1986 klant geweest 1 jr vreemd geweest omdat op dit adres kpn nog niet was maar sorry .
woorden filiaalmanager cityplaza heb je pech maar zal op MIJN faceboek op bovenplaat mijn ongezoute mening geven over kpn kan niemand verbieden, oja leuk met vele media vrienden dus. en zelf werkzaam op radio gebied dus komt wel goed hoor als men zo omgaat met mensen.

2018 mijn jaar, verziekt niemand , vaarwel kpn

Betaal ruim 220 totaal voor kpn pmnd 75 e 60 e gsm en 92. e voor huisaansluiting alles.
Tijd voor Radar denk ik dan

*Admin: Dubbele post verwijderd i.v.m. overzichtelijkheid
icon

Beste antwoord door Joran 3 januari 2018, 16:16

Welkom New Joke City, wat jammer om deze ervaring te lezen.

Je hebt altijd recht op fabrieksgarantie als het toestel buiten jouw schuld defect is geraakt, ook zonder toestelverzekering. Met een toestelverzekering heb je wel het voordeel dat je de volgende dag een nieuw toestel in huis hebt. Ik begrijp dat het niet wenselijk is om onbereikbaar te zijn. In dit geval is het misschien mogelijk tijdelijk een ouder toestel te gebruiken om bereikbaar te blijven, of om deze van familie of vrienden te lenen. Je kunt je simkaart daar in stoppen om direct weer bereikbaar te zijn.

We ontkomen er meestal niet aan een toestel op te sturen. Als het toestel niet meer opstart is het niet mogelijk dat in de winkel te repareren. De fabrikant en gespecialiseerde bedrijven hebben alle expertise om dit weer in orde te maken.

Ik hoop dat je je nog bedenkt wat betreft de opzegging en dat je wat hebt aan deze tip!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Dus je komt vandaag even op het forum op de laatste dag van het jaar om even je gal te spuwen. Indrukwekkend..... 😒

Waarom niet een topic gemaakt met een uitleg van de situatie, de vraag om hulp? Webcare leest mee en pakt je topic dan op en doet zijn best om ook jou te helpen als dat kan.

JAMMER.!
Dat je deze kans niet geeft.

Veel succes bij de nieuwe provider.
Reputatie 7
Badge +27
Welkom New Joke City, wat jammer om deze ervaring te lezen.

Je hebt altijd recht op fabrieksgarantie als het toestel buiten jouw schuld defect is geraakt, ook zonder toestelverzekering. Met een toestelverzekering heb je wel het voordeel dat je de volgende dag een nieuw toestel in huis hebt. Ik begrijp dat het niet wenselijk is om onbereikbaar te zijn. In dit geval is het misschien mogelijk tijdelijk een ouder toestel te gebruiken om bereikbaar te blijven, of om deze van familie of vrienden te lenen. Je kunt je simkaart daar in stoppen om direct weer bereikbaar te zijn.

We ontkomen er meestal niet aan een toestel op te sturen. Als het toestel niet meer opstart is het niet mogelijk dat in de winkel te repareren. De fabrikant en gespecialiseerde bedrijven hebben alle expertise om dit weer in orde te maken.

Ik hoop dat je je nog bedenkt wat betreft de opzegging en dat je wat hebt aan deze tip!

Reageer