De winkel zit niet echt in de buurt, dus ik dacht, ik zoek van te voren even uit hoe het met de garantie zit.
Op de website las ik:
"" Wij garanderen bij juist gebruik een goede werking van je aankoop. De garantietermijn is 2 jaar voor toestellen en 6 maanden voor batterijen. Functioneert je aankoop niet naar behoren, dan zal KPN deze in beginsel kosteloos repareren en/of vervangen"
Even met de klantenservice gebeld, daar vertelde de dame mij dat er alleen maar garantie op zat met een service contract. Anders zijn de kosten gewoon voor jezelf. Klopt dit?
Beste antwoord door Daan1986
Bedankt voor je reactie.
Hij is uit zich zelf kapot gegaan. Hij werd ineens erg warm en deed daarna niks meer.
Dit heb ik ook uitgelegd aan de vrouw van de klantenservice, maar zij gaf aan dat je alleen maar binnen 7 dagen terug kon komen met een toestel. Na die periode alleen maar als je een service contract hebt.
Maar, ik begrijp dat we er dan toch beter even mee naar de winkel kunnen gaan. Ik vind de reactie van de klantenservice dan wel bijzonder.
Bekijk origineel
Hij is uit zich zelf kapot gegaan. Hij werd ineens erg warm en deed daarna niks meer.
Dit heb ik ook uitgelegd aan de vrouw van de klantenservice, maar zij gaf aan dat je alleen maar binnen 7 dagen terug kon komen met een toestel. Na die periode alleen maar als je een service contract hebt.
Maar, ik begrijp dat we er dan toch beter even mee naar de winkel kunnen gaan. Ik vind de reactie van de klantenservice dan wel bijzonder.