Beantwoord

Kapot toestel

• 26 februari 2013
  • 2 reacties
  • 8247 keer bekeken

Mijn vriend heeft nu 8 maanden de samsung galaxy S2. Helaas heeft deze het nu al begeven.

De winkel zit niet echt in de buurt, dus ik dacht, ik zoek van te voren even uit hoe het met de garantie zit.

Op de website las ik:

"" Wij garanderen bij juist gebruik een goede werking van je aankoop. De garantietermijn is 2 jaar voor toestellen en 6 maanden voor batterijen. Functioneert je aankoop niet naar behoren, dan zal KPN deze in beginsel kosteloos repareren en/of vervangen"

Even met de klantenservice gebeld, daar vertelde de dame mij dat er alleen maar garantie op zat met een service contract. Anders zijn de kosten gewoon voor jezelf. Klopt dit?

icon

Beste antwoord door Daan1986 26 februari 2013, 23:46

Bedankt voor je reactie.

Hij is uit zich zelf kapot gegaan. Hij werd ineens erg warm en deed daarna niks meer.

Dit heb ik ook uitgelegd aan de vrouw van de klantenservice, maar zij gaf aan dat je alleen maar binnen 7 dagen terug kon komen met een toestel. Na die periode alleen maar als je een service contract hebt.

Maar, ik begrijp dat we er dan toch beter even mee naar de winkel kunnen gaan. Ik vind de reactie van de klantenservice dan wel bijzonder.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Is het toestel vanzelf stuk gegaan bij normaal gebruik? (dan heb je 2 jaar garantie)

Heb je het toestel zelf stuk gemaakt? Val, stoot, druk, vocht of andere zelf toegebrachte schade.

(dan heb je pech tenzij je een service contract hebt)

De grote vraag is dus heb je hem zelf stuk gemaakt of niet.

In de winkel kunnen ze het toestel voor je opsturen.

Is het een garantie kwestie? Dan gaan ze hem maken.

Geen garantie? Je krijgt een prijsopgave die kan je accepteren of weigeren. Bij weigering heb je geen verdere kosten.

Bedankt voor je reactie.

Hij is uit zich zelf kapot gegaan. Hij werd ineens erg warm en deed daarna niks meer.

Dit heb ik ook uitgelegd aan de vrouw van de klantenservice, maar zij gaf aan dat je alleen maar binnen 7 dagen terug kon komen met een toestel. Na die periode alleen maar als je een service contract hebt.

Maar, ik begrijp dat we er dan toch beter even mee naar de winkel kunnen gaan. Ik vind de reactie van de klantenservice dan wel bijzonder.

Reageer