Beantwoord

Mobiel defect, verzekerd maar vervangend toestel is er nog niet

  • 21 October 2019
  • 1 reactie
  • 202 keer bekeken

Hallo,

 

afgelopen donderdag heb mijn telefoon kapot laten vallen.ben verzekerd dus netjes via kpn  online aangemeld (claim) en gebeld. En ze zeiden dat nieuwe zou krijgen. Maar heb nu nog steeds geen reactie ontvangen wanneer ik mijn nieuwe telefoon krijg

 

hoe kan dit? Hoe lang duurt zoiets?

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 24 October 2019, 14:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7

Hoi@Janww, wat naar dat jouw toestel is gevallen en daar dusdanig defect mee was! Gelukkig ben je verzekerd en kon je snel contact opnemen met de verzekering. Als de claim op een werkdag voor 21.00 (of zaterdag voor 18.00) is goedgekeurd zal de volgende dag een vervangend toestel worden geleverd. Dat was bij jou nog niet het geval begrijp ik? Of is deze inmiddels alsnog bezorgd?

Ik kan de claim en de verzending niet inzien, waardoor ik het antwoord niet voor je heb. Je kunt hiervoor het beste contact opnemen met de verzekering: 0800-6565010. Zij zullen je er meer over kunnen vertellen.