Kapotte telefoon vs e-repair

• 23 december 2013
  • 3 reacties
  • 3771 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik heb mijn toestel 02-12-2013 ingeleverd bij de winkel om deze te laten repareren. Na een paar keer gebeld te hebben omdat de e-repair status niet wordt bijgehouden. Heb ik de 16de een prijsopgave gekregen. Deze heb ik dezelfde dag beantwoord met akkoord en weer hoor ik niks. Net gebeld met KPN en die geven aan dat ik naar de winkel moet. Terwijl ik de vorige keren gewoon ben doorgeschakeld naar de klantenservice. Graag wil ik weten wanneer mijn telefoon klaar is.

3 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Beste berkelmans,

Ik kan de status van de reparatie wel voor je opvragen. Zou je in een privébericht je 06-nummer en het imei-nummer van het desbetreffende toestel willen sturen? Dan kom ik er z.s.m. bij je op terug.

M.v.g,
Jemy

Beste Jemy,

Laat maar zitten. Ik kreeg de melding dat ik mijn telefoon weer kon ophalen. Wat blijkt: Ze hebben hem niet gerepareerd!!!. Ik weet niet wat je verkeerd kunt lezen aan prijsopgave is akkoord maar nu hebben ze hem dus voor de 2de keer opgestuurd.

Het lange wachten kan weer beginnen.

Nog een laatste frustratie. In e-repair staat mijn order nog steeds op prijsopgave verzonden? Als ze dit eens goed bij zouden houden, zou dat al veel schelen.

Reageer