Beantwoord

klacht e-repair

• 24 mei 2013
  • 12 reacties
  • 7803 keer bekeken

Toestel opgestuurd naar Tjechie, daar zit e-repair blijkbaar. Vorige week al te zien dat ze wachten op antwoord van klant. Geen idee hoe ik dat aan moet geven, dus winkel gebeld. Mail moet 'een dezer dagen' komen. Toch te **bleep** voor woorden! In de winkel wisten ze wel al wat er aan de hand was en wat het zou gaan kosten. Ben ik het dus niet mee eens, dus wil mijn toestel terug. MAAAAARRRR.....dan moet ik wachten op een email van e-repair. Nog zotter dus...

Ze willen me ook geen mailadres geven zodat ik zelf al aan kan geven dat ik niet accoord ga, NEE, ik moet 'gewoon' wachten.

Slechte service....

icon

Beste antwoord door Expreszo 31 mei 2013, 16:12

Duurt effe mensen, maar dan heb je wel een telefoonnummer waar ik nu kan gaan vragen waar mijnmail blijft (die ik ondertussen dus EINDELIJK heb ontvangen)

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 2
Badge
Hoi Expreszo,

Erg vervelend om te lezen dat je de service als slecht ervaart! Als je inmiddels nog steeds geen bericht hebt ontvangen van e-repair, zou je me dan per privébrericht je 06-nummer, naam en geboorte datum kunnen sturen?

Dan zal ik kijken wat ik voor je kan betekenen.

Met vriendelijke groet,

Mehmet

Privébericht gestuurd, maar nog geen reactie. Ook nog steeds niet van e-repair/teleplan. ik denk dat ik de volle 20 dagen 'gewoon' moet wachten tot ze mijn toestel terugstuen. Krijg je ervan als je geen mobiele klant bent van KPN, volgens mij 🙂. Toch gedaan wat ze van Samsung zeiden dat ik moest doen: naar een KPNservice(?) punt gaan en daar laten repareren. Jammer dat het mailverkeer zo lang duurt, zal nog wel via de postduif gaan, lijkt het 🙂.

Weet je wat er nu gebeurd is? Ik heb de mail ontvangen (eindelijk, na ruim anderhalve week) en wat schetst mijn verbazing? Ik moet een formulier invullen en opsturen naar ........  de winkel waar ik de telefoon ingeleverd heb .... !!!! Dezelfde waar ze zeiden dat zij mijn toestel niet terug konden laten komen !!!

Hoe bizar en krom werken ze dan wel niet? Om nog maar niet te spreken over klantgericht en service-minded.

Reputatie 6
Badge +2
Ik vraag me af of dat klopt. Normaal gaat dit idd buiten de winkel om. E-repair is een externe organisatie, daarom is het dus heel vreemd dat je een formulier naar de winkel moet sturen.

Grappig (of eigenlijk dus helemaal niet). VIa een privebericht heb ik aangegeven dat ik de mail ondertussen ontvangen heb en als oplossing van mijn klacht krijg ik als antwoord:

Ik heb zojuist contact gehad met Teleplan, je toestel is bekeken en het defect valt niet onder de garantie. Je hebt als het goed is een e-mail gekregen met daarin informatie over wat te doen. Je kan akkoord gaan met de reparatie kosten of het toestel ongerepareerd terug laten sturen.

In deze mail zou ook moeten staan waar en hoe je hierop kan antwoordden.

De winkel is slechts een service punt, het enige wat ze hierin doen is het toestel opsturen naar Teleplan. Pas nadat Teleplan een diagnose heeft gesteld, kan het toestel worden teruggestuurd (gerepareerd of ongerepareerd). Ik wil je dan ook verzoeken om de instucties op te volgen die naar je zijn verstuurd, dan zal het toestel z.s.m. worden teruggestuurd.

Dus .... lezen van mail is ook al niet het sterkste punt van KPN, lijkt het.

Reputatie 2
Badge
Beste Expreszo,

Aangezien het niet om een KPN nummer gaat, hebben wij dit niet in beheer en kun je je beklag doen bij teleplan. Ze zijn te bereiken op: 0900-0400024

Met vriendelijke groet,

Mehmet

Duurt effe mensen, maar dan heb je wel een telefoonnummer waar ik nu kan gaan vragen waar mijnmail blijft (die ik ondertussen dus EINDELIJK heb ontvangen)

Geachte KPN,

ik heb even een vraagje.

ik heb zaterdag 30-11-2013 mijn kapotte iphone ingeleverd bij de kpn winkel (hij ging niet meer aan).

nu hield ik de site e-repair goed in de gaten maar er veranderde maar niks er bleef staan order registratie.

nadat er een week niks verandert was ben ik weer naar de winkel gegaan.

daar zeiden ze dat er iets mis was gegaan en dat ik vanaf nu e-repair gewoon kon volgen.

diezelfde dag stond er versturen naar servicecentrum, nu anderhalve week later staat dit er nog steeds.

ik ben al bij de winkel geweest en die zeggen dat ik moet wachtten....

is er nog iets wat ik nu kan doen want ik wil best wel weten hoever ze nu met mijn telefoon zijn..

mvg whitney

oke even een update,

ik heb net e-repair gebeld en die zeggen dat ze de telefoon nooit hebben ontvangen grr!!

Reputatie 6
Badge +2
Vreemde zaak. Normaal is het toestel binnen +/- 2 werkdagen bij e-repair.

Als e-repair het toestel niet heeft zou je haast denken dat hij nog steeds in de winkel ligt?

Misschien even bellen naar de KPN winkel als je daar het telefoonummer van hebt?

toestel aangeboden via KPN winkel bij e-rpair

11 dec : ontvangen

12 dec: onreparabel , kosten 225 euro om product om te ruilen. Dit is ook door mij bevestigd.

16 dec.:  Nieuw Toestel staat klaar voor verzending naar winkel

17 dec.: toestel gaat naat fabrikant, doorlooptijd 2-3 weken.

het mooiste is dat elke dag de status wordt aangepast: ontvangen, niet te repareren, betalen, nieuw toestel, staat klaar, toestel naar fabrikant...

morgen ga ik naar mijn KPN winkel... ben benieuwd wat die zeggen..... blijf hoopvol

Ik wil mijn toegezegde nieuwe toestel zsm ontvangen.

Beste KPN,

Ik heb nu bijna een jaar een abonnement bij jullie, en alles bevalt prima. 

tot ik 3 weken geleden mijn telefoon liet vallen en het scherm kapot ging.

kan gebeuren dacht ik. maar gelukkig ben ik verzekerd! 

Dus de volgende dag KPN gebeld en werd netjes doorverwezen naar e-repair. daar een afspraak gemaakt, telefoon werd opgehaald en kreeg een galaxy gio als "gelijkwaardig leentoestel". met die gio was ik dus minder blij maar het was maar voor korte duur. 

14 dagen later werd mijn telefoon weer terug gebracht. kon einderlijk de gio (waar ik totaal niet mee overweg kan) weer inleveren. en kreeg mijn eigen telefoon weer terug. dus nadat de bezorger ontzettend onvriendelijk geholpen had, deed ik mijn telefoon weer aan. Instellingen weer terugzetten back-up etc.

Het scherm gaat zoals bij de meeste telefoons vanzelf uit. als ik vervolgens op de ontgrendel knop druk om het scherm weer aan te krijgen. start mijn hele telefoon opnieuw op.

dus KPN weer gebeld en door verwezen naar e-repair.

die mij vervolgens het geweldige aanbod deden om een nieuwe afspraak te maken en mij vervolgens weer 2 weken met een galaxy gio op te schepen. ik ging daar niet mee akkoord en vroeg of ik iemand mocht spreken die er wat meer over te zeggen had. na 5 minuten wachten nog niemand aan de telefoon... vervolgens kreeg ik doodleuk de melding dat ik niemand kon bereiken en dat ik over 3 dagen terug gebeld zou worden. 

ik weiger hiermee akkoord te gaan. ik betaal voor een HTC One X plus, niet voor een Galaxy gio die niet eens foto's kan maken of bestanden op kan slaan. 

ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen.

m.v.g,

Mark Mahn

Reageer