Vraag

Klacht en waterschade aan mijn telefoon

  • 27 July 2020
  • 5 reacties
  • 146 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 2 reacties

Volgens een, in mijn ogen onvriendelijke medewerkster in de KPN winkel te Heerenveen, schijnt mijn telefoon waterschade te hebben opgelopen. Toen ik afgelopen jaar de telefoon kocht heeft men erbij gezegd dat de tel spatwaterdicht zou zijn, niet dus. Ik heb de tel altijd in een hoesje. dus erg vaal water zou er niet bij kunnen komen, je wordt ook wel eens gebeld als het regent, toch? De medewerkster wilde nergens van weten en mij ook niet verder helpen. Hoe nu verder, k heb het toestel nog niet eens een jaar?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi @wzw, welkom op het forum. 

Even voor mijn duidelijkheid, werkt de telefoon nu wel? Gaat hij aan en kun je ermee bellen/appen etc? Ik vraag dit zodat ik een beter beeld kan krijgen van wat de medewerker in de winkel precies voor zich had.

Ik hoor graag van je.

Giedemorgen. 

De twl doet helemaal niets meer.

Heb hem de zaterdag nog gebruikt. Aan de stroom, vanaf dat moment niets meer

Reputatie 7
Badge +24

En heeft je toestel ook zichtbare waterschade? Anders zou het in de winkel wel ingeleverd moeten kunnen worden voor onderzoek, vandaar mijn zoektocht naar waarom die collega op waterschade uit is gekomen. Ik neem aan dat dat niet zomaar is besloten. 

Je kunt dit overigens ook online aanmelden, dit kun je hier doen. 

Je kon het, volgens jou colllega, zien aan de flitser. Verder wees zij mij nergens op. Ook niet hoe ik evt verder kon handelen

Reputatie 7
Badge +24

Dan blijven er 2 opties over, alsnog naar een KPN winkel om dit nogmaals te doen, of via de link die ik hierboven hebt geplaatst via internet aanbieden ter reparatie. Dan krijg je instructies over de vervolgstappen en hoe het toestel opgestuurd moet worden. Voor mij is het vanaf hier lastig om in te schatten, helaas.Â