Klacht indienen over Smartcare

• 24 december 2013
  • 1 reactie
  • 3281 keer bekeken

Reparatie van Galaxy S3 via KPN door Smartcare.

Scherm gebroken van Galaxy S3.

Eerst het positieve:

- Telefoon aangemeld voor reparatie

- Snel opgehaald door Koerierdienst.

- Email terug niet te repareren

- Snel weer terug.

Het Negatieve:

Telefoon weer terug en uitgepakt en wil de accu en sim kaart weer terug plaatsen. Ontdek tot mijn vebazing dat de koperen pinnen, waar de accu contact mee maakt, helemaal omgevouwen zijn en dat de SIM houder helemaal kapot is. M.a.w. de telefoon doet nu helemaal niks meer!

Gebeld met de Service desk van SmartCare waar ze mij vertellen dat dat zo was toen deze telefoon ingeleverd werd! Ik heb proberen uit te leggen dat, dat een beeje vreemd is want toen de telefoon ingeleverd werd met een kapot scherm deed de telefoon het nog goed. Terwijl de Telefoon nu helemaal niks meer doet. Krijg je een verhaal aan te horen dat zij gelijk hebben en ik niet!

Probeer nog te vragen of ik een klacht kan indienen maar dan word de verbinding verbroken.

Het gaat mij helemaal niet om de telefoon maar om het principe: Je levert een werkend produkt in en na "inspectie" krijg je een niet meer functionerend produkt terug.

Mij vraag is: waar kan ik een klacht hierover indienen?

1 reactie

Reputatie 2
Badge
Hallo Veenties,

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je je toestel defecter terug krijgt dan dat je het hebt ingeleverd. Daarnaast is het al helemaal niet de bedoeling dat de verbinding zomaar wordt verbroken. Uiteraard moeten onze klanten netjes te woord worden gestaan.

Dat gezegd hebbende, is het probleem inmiddels opgelost? Of is er een passende oplossing gevonden? Zo niet, an ontvang ik graag per privébericht je 06-nr en postocode+huisnummer.

Reageer