Beantwoord

Klacht mbt toestelverzekering van KPN

• 6 februari 2018
  • 3 reacties
  • 450 keer bekeken

Beste KPN,

Ik heb zojuist gebeld met jullie klantenservice van KPN toestelverzekeringen en ben erg goed geholpen. Echter ben ik niet te spreken over de manier waarop zij mij hebben benaderd circa 2 weken geleden. Ik heb toen ook iemand van de klantenservice gesproken en die belde mij omdat ik mijn telefoon niet teruggestuurd zou hebben. Ik heb in dit gesprek aangegeven dat het wel zo was en dit zou in ''orde gemaakt worden'. Dit is dus niet gedaan!

Ik heb vandaag tot mijn grote verbazing een brief gehad met de mededeling dat ik de telefoon niet teruggestuurd zou hebben. Ik ben erg ontstemd over dit schrijven en hoop dat met het verzonden verzendbewijs dit misverstand is verholpen.

Mocht dit onvoldoende zijn dan zeg ik per direct mijn telefoonabonnement en internetabonnement op. Ik ben namelijk al jaren klant bij KPN en wordt nu gewoon voor de gek gehouden door het eerste belletje van de klantenservice. Als ik het verzendbewijs namelijk niet had bewaard dan kreeg ik onterecht 450 voor mijn kiezen en ik vind dat echt belachelijk! Dit lijkt me niet de manier om met een klant om te gaan.

Ik hoop dat jullie met een passende oplossing komen en hoor graag van jullie.
icon

Beste antwoord door Bart_ 9 februari 2018, 11:52

Dag Matthijs. Ik kan me heel goed voorstellen dat dit niet de manier is waarop je geholpen hoopte te worden. Ik vind het een bijzonder naar verhaal en vanzelfsprekend ben je heel ontevreden met hoe dit verlopen is.

Volgens heb je vanuit jouw kant al het nodige gedaan om dit probleem uit de wereld te helpen. Ik zie dat er ook contact is geweest tussen jouw en de Claimsdesk, die kwesties omtrent toestelverzekeringen afhandelt. Ik kan dat niet tot in detail bekijken, in verband met jouw privacy. Mijn vraag is dan ook in hoeverre de kwestie nog actueel is. Vanzelfsprekend help ik je graag als dat nog nodig is.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Dag Matthijs. Ik kan me heel goed voorstellen dat dit niet de manier is waarop je geholpen hoopte te worden. Ik vind het een bijzonder naar verhaal en vanzelfsprekend ben je heel ontevreden met hoe dit verlopen is.

Volgens heb je vanuit jouw kant al het nodige gedaan om dit probleem uit de wereld te helpen. Ik zie dat er ook contact is geweest tussen jouw en de Claimsdesk, die kwesties omtrent toestelverzekeringen afhandelt. Ik kan dat niet tot in detail bekijken, in verband met jouw privacy. Mijn vraag is dan ook in hoeverre de kwestie nog actueel is. Vanzelfsprekend help ik je graag als dat nog nodig is.
Beste Bart,

Ik wil aangeven dat ik niet tevreden ben over de communicatie en voel me totaal niet serieus genomen. Ik ga door dit voorval mijn contract bij KPN ook niet verlengen.

Mvg,

Matthijs
Reputatie 7
Badge +18
Dag Matthijs. Ik vind het heel naar om te horen dat je zo ontevreden ben en je niet serieus genomen voelt. Dat is –ongeacht wat het probleem ook is- nooit de bedoeling. Dat is echter wel wat jij ervaren hebt en mijn excuses daarvoor zijn dan ook op zijn plaats.

Ik ben in elk geval wel blij dat je dit aangeeft. Daarbij hoop ik dat het probleem zelf inmiddels ook uit de wereld is. Mocht ik echter toch nog iets voor je kunnen betekenen, dan hoor ik dat graag.

Reageer