Vraag

Klacht over mobiele verzekering

Binnen 24 uur een nieuwe telefoon klopt niet al 2 weken bezig voor een andere telefoon te krijgen en tot dit moment nog geen telefoon die wel naar behoren werkt. In het weekend niet te bereikbaar maandag 16-1 gesproken met een medewerker u krijgt een nieuw toestel. Vrijdag 20-1 weer gebeld om te laten bezorgen dag vrij genomen om het in ontvangst te kunnen nemen dag geen om zet gemaakt kosten 500 euro komt er een gerepareerd toestel was niet de afspraak van maandag laat het toestel niet op in de vrachtwagen weer gebeld vrijdag 27-1 niet door heen gekomen zaterdag 29-1 weer een medewerker aan de telefoon gehad zou weer een gerepareerd toestel op sturen met t
Lader met 220 oplader gaat niet in de vrachtwagen en ik ben niet van plan weer een dag vrij te nemen ik neem geen genoegen met een gerepareerd toestel van een andere en nog 90 euro er voor betalen en 14 euro per maand vragen te wel het te repareren is voor 80 euro me eigen toestel origineel samsung .mag hopen dat kpn met een goede oplossing gaat komen anders staat me besluit al vast dat er geen abonnement meer verlengt gaat worden van alles wat ik van kpn heb gr berend

7 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Ha Berend, welkom op het forum! Wat vervelend dat je nu al 2 weken bezig bent met het krijgen van een vervangend toestel :(

Om tot een oplossing te komen kun je het beste telefonisch contact opnemen met de KPN Claims Desk, via 0800-6565010. Balen dat je daar de afgelopen week maar moeilijk contact mee hebt gekregen. Ik ga ervan uit dat zij je verder kunnen helpen.
Mijn collega's zijn op werkdagen van 08:00 t/m 21:00 en op zaterdag van 09:00 t/m 18:00 te bereiken.

In de algemene voorwaarden van de verzekering staat overigens dat:

Het vervangend toestel hoeft niet nieuw te zijn, maar kan ook gereviseerd zijn tot onze ‘als nieuw’ standaard waarbij alleen gebruik is gemaakt van originele onderdelen van
de fabrikant. Een gereviseerd toestel is een gebruikt toestel dat door ons is geïnspecteerd, getest en weer is teruggebracht naar de fabrieksinstellingen en waarop de laatste
versie van het besturingssysteem is geïnstalleerd door een daartoe bevoegde derde.

Het gaat heel goed om dit probleem op te lossen duurt al 2 maanden maar nog geen oplossing
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Berend, wat jammer dat er nog geen oplossing is 😞

Ik neem aan dat je contact hebt opgenomen met de Claims Desk? Wat is daar uitgekomen?
Ik denk dat ze het nooit gaan oplossen bel 2 keer per dag met ze:@:@
Reputatie 7
Badge +22
Waar loopt het nu precies op vast, Berend? Wat wil jij graag en wat voor oplossing biedt de Claims Desk?

Een klacht indienen over jouw claim doe je overigens ook via de Claims Desk. Heb je dit al gedaan?
Dit is de slechtste service ooit van kpn al 3 maanden bezig voor een ander toestel .

Heb ook al meerdere klanten in gedient ik eis minimaal dat de kpn me schade loos stelt voor de schade wat ik geleden heb en dat de kpn me abonnementen stop zet wil niets meer bij de kpn de kosten lopen devpan uit dankzij de kpn
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Berend, wat ontzettend vervelend dat dit nog niet is opgelost 😞 Je hebt een privébericht van mij ontvangen. Reageer daarop, dan kijk ik voor je of ik hierin iets voor je kan betekenen.

Reageer