klacht over slechte samsung glx ace black

• 24 december 2013
  • 2 reacties
  • 3825 keer bekeken

Heb sinds 16-05-2013 deze samsung heeft van begin afaan niet goed gefunctioneerd, heb in augustus een zelfde nieuw toestel gekregen deze  in december weer voor reparatie moeten opsturen krijg hem 10 dec terug euvel verholpen maar een week later kan ik weer niet bellen omdat hij steeds afbreekt weer gebeld ,moeten ressetten heeft het eendag gedaan daarna niet meer kreeg wel een bericht dat ik 5 mb internet heb gebruikt terwijl ik geeninternetbundel heb,mijn vraag aan KPN bij de vorige reparatie was of ik geen ander toestel (lees ander merk) kon krijgen met een aangepast abonement nee dat kon niet ik vind dat niet alleen ik als klant me aan de regels moet houden maar dat KPN moet zorgen voor een goede mobiel en dat het niet zo moet zijn dat ik mijn enige vrije dag steeds moet besteden aan het laten ophalen of brengen van een gerepareerde mobiel . ik gebruik hem dan ook niet meer en als ik geen andere reactie op deze mail krijg is dit mijn laatste abonement bij KPN met vr gr A.Bos

2 reacties

Reputatie 2
Badge
Hallo Loesje02,

Het is natuurlijk erg vervelend dat je zo vaak je toestel moet laten repareren! Ik kan me dan ook goed voorstellen dat je een ander toestel wilt. Echter kunnen we je niet zomaar een ander toestel aanbieden. Het proces ziet er alsvolgt uit, de eerste 3x zal het toestel op de reguliere wijze worden gerepareerd. Mocht het toestel vervolgens weer defect raken, zal er een nieuw toestel worden geleverd. Dit zal ten eerste het zelfde merk en type zijn, mocht deze niet meer worden verkocht door ons, dan ontvang je een waardebon. Hiermee kun je zelf bij een KPN winkel een ander toestel uitzoeken.

Ik hoop dat het eea zo wat duidelijker is. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik die uiteraard graag van je.

Een kapot toestel kan ook altijd via met de post opgestuurd worden naar de kpn repair service

Reageer