Beantwoord

Klacht over Teleplan

  • 1 augustus 2018
  • 26 reacties
  • 552 keer bekeken

Voor de 4 keer in een half jaar mijn s8+stuk eerst USB aansluiting toen speaker toen microfoon nu kaartlezer. weer opgestuurd naar teleplan krijg ik na een week een rekening van 593 euro mijn scherm zou zijn gescheurd geen garantie maar mijn telefoon is opgehaald door een koerier van teleplan met een getekende bon dat het scherm niet was beschadigd en dat was hij ook niet ik heb een totaal verzekering maar wil geen nieuwe telefoon ik wil gewoon dat mijn telefoon gemaakt wordt.
Ik heb 13-07-2018 de laatste reactie van teleplan gekregen en regelmatig gemaild maar geen reacties wat een slechte service
Mvg m plaisier

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door M plaisier 6 september 2018, 22:06

Eindelijk mijn telefoon terug niet dankzij teleplan. Maar dankzij de hulp van KPN.
Bekijk origineel

26 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Goedemorgen. Heel fijn om te horen dat je je toestel eindelijk terug hebt. Het is ergens flink mis gegaan en dit heeft veel te lang geduurd natuurlijk. Daarvoor, nogmaals, mijn oprechte excuses.
Eindelijk mijn telefoon terug niet dankzij teleplan. Maar dankzij de hulp van KPN.
Reputatie 7
Badge +15
Ik heb inmiddels al een reactie terug van Teleplan. Teleplan heeft het fysiek laten controleren en geeft aan dat het toestel gerepareerd is. Het toestel ligt klaar voor retourzending. Laat je ons weten of het gerepareerde toestel door jou is ontvangen?
Reputatie 7
Badge +15
Goedemiddag @M plaisier. Bart is een aantal dagen afwezig. Ik zal je verder helpen hierin. Bijzonder vervelend dat het toestel opnieuw ongeprepareerd retour gestuurd wordt 😫

Ik heb dit zojuist ook doorgezet naar Teleplan en gevraagd om dit zo snel mogelijk te verhelpen. Zodra ik hier een reactie op terug krijg laten wij het je weten.
Weer bericht gehad van teleplan mijn telefoon komt weer ongerepareerd retour
Wat een gekkenhuis
En toen was het stil en niemand zei wat????????
Reputatie 7
Badge +18
Hallo! Ik heb eerder vandaag nog contact gehad met Teleplan. Er werd aangeven dat men je heeft geprobeerd te bellen met de nodige uitleg. Men kreeg je niet te pakken en het verhaal is gedaan op je voice mail. Is het één en ander iets duidelijker geworden? Ik kan me voorstellen dat je bepaald niet tevreden bent met de gang van zaken en ik blijf dit in de gaten houden, zodat ik kan bijspringen waar nodig. Mijn oprechte excuses voor de gang van zaken. Daarbij heb ik je ook een privébericht gestuurd. Wil je daar ook nog even naar kijken?
Bedankt zeker een raar verhaal zo
Reputatie 7
Badge +18
Wat een apart verhaal is dit zo. Ik heb uiteraard navraag gedaan en ik laat je weten als ik iets hoor. Ik heb je foto overigens verwijderd, omdat er privégegevens van je op stonden.
Weer een reactie gehad van teleplan weer ongerepareerd retour

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Bedankt we wachten het weer af
Reputatie 7
Badge +18
Ik heb ondertussen een eerste terugkoppeling. Ik begrijp dat je toestel vandaag 'in behandeling' is genomen. Als alle onderdelen op voorraad zijn zul je 'm binnen enkele dagen terugkrijgen.
Reputatie 7
Badge +18
Allereerst mijn excuses voor de wat verlate reactie. Ik heb ondertussen Teleplan gevraagd of ze de situatie kunnen verduidelijken en willen aangeven hoe lang het ongeveer gaat duren.
Dit kreeg ik net opgestuurd
Weer een paar weken wachten
Niet normaal.
Ticket Details:

Ticketnummer:
Aanmelddatum:
Behandelaar:
Behandelaarsgroep:




I-1807 02406
25-07-2018 18:55
Soeshiel Baboelall
B2C - Reparatie


Image
Betreft: S8+ drama


Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk bedankt voor uw e-mail.
Ik heb uw afspraak geannuleerd.
Het toestel is vanuit de reparateur helaas toch ongerepareerd retour ontvangen.
Het toestel gaat vandaag opnieuw naar de reparateur.

Mijn excuses voor het ongemak.

Hebt u nog vragen?
Bel dan gratis naar 0800-8200008.
Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 08:00 tot 20:00 uur en op zaterdag van 10:00 tot 17:00 uur.


Met vriendelijke groet / Best regards,

Image




Soeshiel Baboelall
B2C - Reparatie Team
0800-8200008
Image
Reputatie 7
Badge +18
Dat is prima! Ik hoor het heel graag!
Laten we vrijdag even afwachten dan krijg ik hem terug dan kunnen we altijd nog aktie ondernemen.
Reputatie 7
Badge +18
Dat vind ik wat vreemd. Ik heb begrepen dat het probleem keurig voor je zou worden opgelost en dat je toestel gerepareerd zou worden of dat er een ander oplossing gevonden zou worden. Heb je inmiddels zelf al contact gehad of zal ik navraag voor je doen?
Ja dat klopt maar lees net in mijn service rapport dat mijn telefoon ongerepareerd wordt terug gestuurd .ik kan dit natuurlijk niet accepteren wat een raar bedrijf
Reputatie 7
Badge +18
Dag M. Plaisier. Ik heb zojuist weer contact met Teleplan gehad. Ze hebben me aangegeven dat je klacht gehonoreerd is en dat het voor je opgelost gaat worden. Je zou hier inmiddels al over zijn geïnformeerd, begreep ik. Klopt dat ook? Kan ik nog iets voor je doen?
Reputatie 7
Badge +18
Hallo M. Plaisier. Even een korte update. Ik ben inmiddels in contact met Teleplan. Er loopt een onderzoek naar jouw klacht en ik hoop er vandaag nog meer over te horen. Zodra ik bericht krijg laat ik je het weten.
Reputatie 7
Badge +18
Dank je wel voor alle gegevens. Ik ben ondertussen op onderzoek uit en ik kom hier na het weekend bij je op terug.
nu gedaan
Reputatie 7
Badge +18
Ja, dank je wel. Ik ga er achteraan, om te kijken hoe het nu precies zit en ik hou je op de hoogte. Wel wil ik nog iets extra van je weten: wil je ook het betreffende mobiele nummer en het IMEI-nummer van dit toestel in je Forumprofiel te vermelden? Je hebt meerdere nummers en toestellen zie ik en er moet uiteraard geen verwarring ontstaan. Dank alvast!
Gedaan

Reageer