Vraag

Klacht over vermiste gerepareerde mobiele telefoon

  • 1 November 2021
  • 5 reacties
  • 71 keer bekeken

Wie bij KPN kan en wil serieus reageren op mijn klacht inzake mijn vermiste gerepareerde telefoon. 
mijn mobiele telefoon 31 -8 aangeboden bij jullie filiaal in Heerlen ter reparatie. An het scherm( betreft en I-Phoenix 11) . Toestel is na 6 weken gerepareerd maar raakt vervolgens ruim 1 weken zoek. Na meerder keren gebeld te hebben met reparatiedesk en telkens hetzelfde antwoord ( u moet geduld hebben, we zijn ermee bezig) kan men verder niets betekenen hierin . Ook de klantenservice kan niets en stuurt mij na een gesprek van 3u uiteindelijk naar de winkel omdat daar wel een oplossing zou moeten kunnen komen. Ook daar 0.0 oplossing en daarna weer bellen met klantenservice. Mail met terugbelbeveatiging wordt niet nagekomen en ga maar door nu wil men slechts 2 maanden abonnement crediteren en meer kan men niet. Niemand wil mij serieus helpen en de klacht naar een hoger niveau opschalen ( let wel KPN heeft gedurende de gehele periode geen moment gesproken over een oplossing, hetzij tijdelijk en nar tevredenheid oplossen van de klacht tot op heden


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Vul in de tussentijd vast u profiel in met relevante gegevens die KPN nodig heeft om met u mee te denken. Deze gegevens zijn niet voor klanten van dit forum inzichtelijk maar wel voor medewerkers van KPN.

Hier kan een officiële reactie wel enkele dagen op zicht laten wachten. Succes en hoop dat er een snelle oplossing gaat komen.

De benodigde gegeven zijn ingevoerd de rest staat in jullie gespreksnotities( indien jullie die überhaupt maken)

Badge +12

De benodigde gegeven zijn ingevoerd de rest staat in jullie gespreksnotities( indien jullie die überhaupt maken)

@Jeroen Ruiter  is geen ‘jullie’ in de zin van ‘een medewerker van KPN’. Hij is gewoon een klant net als u. Wacht even totdat er een moderator reageert. Hou wel rekening met een wachttijd van soms enkele dagen. 

Hoi @patste . Welkom op het forum.

Erg vervelend dat jouw telefoon een week zoek is geraakt.  Ik zie dat er aan onze kant wel het nodige gedaan is om te achterhalen waar het toestel is gebleven. 

Ik zie ook dat er meerdere klachten over zijn geregistreerd en er is ter compensatie 2 maanden abonnementsgeld aangeboden? Heb jij dit toen geaccepteerd?

Hallo Erwin, 

 

jammer dat ook jij het dossier niet kent.  Telefoon is nagenoeg 3 weken zoek geweest en als ik zelf jullie reparatiedesk niet had gezegd dat de telefoon inmiddels ( in de brievenbus zonder enige vorm van getekend voor bewijs) terecht was, dan was deze afdeling het toestel nu nog aan t zoeken.

daarnaast heeft deze afdeling geen enkele poging gedaan om een tijdelijke oplossing aan te dragen( tijdelijk vervangend toestel) of een andere vorm van afhandeling van deze zaak. Geen tegemoetkoming etc. En idd meerdere klachten aangemaakt met zelfs bevestiging van terugbellen zijn niet nagekomen en nu na 4 weken zegt ineens een medewerker van de klantenservice, ik crediteer u 2 maanden abonnement skosten. En verder enige vorm van coulance blijft volledig uit.

voor de beeldvorming:

31-8 toestel ter reparatie naa Kpn winkel 

28-9 wordt toestel als gerepareerd gemeld en dan

is men het toestel kwijt tot 14oktober met als enige reactie telkens weer “ u moet geduld hebben en verder kunnen we niks voor u, zegt de reparatie desk

op 7-10 maar liefst 3u gebeld met 0800-0402 mer diverse doorschakelingen naar foute afdelingen en mer als resultaat dat ik naar de winkel moet voor een oplossing, zij kunnen hier echter niets in en maken alleen een nieuw klacht aan

daarna weer gebeld met 0800-04-2 en daaruit volgt een mail met bevestiging dat klantreacties mij gaat. Bellen( tot op heden niet gebeurd) 

daarna nog meerder malen gebeld maar niemand kan iets betekenen voor me, tot 12-10 er een mail komt dat toestel terecht is en verstuurd wordt en op vrijdag 115-10 ligt het toestel in de brievenbus, reparatiedesk weet tot dinsdag 19-10 waar toestel is en is dan nog steeds aan t zoeken waarop Ik de medewerker vertel dat het toestel al sinds vrijdag bij mij bezorgd is. Ze is blij dat het toestel terecht is maar als ik vraag naar afhandeling van deze zaak ivm kosten, ongemak en zeer slecht acteren van kpn hierin dan zegt ze doodleuk dat ze niets kan verder( niet eens doorverbonden naar de klantenservice wat toch vreemd is voor een telecombedrijf)

en nu zijn we alweer ruim 2 weken verder waarin ik op 19-10 ook weer een klacht heb ingediend en mij werd verzekerd dat ik binnen 3-5 werkdagen werd terug gebeld( er is een ticket aangemaakt en dat gaat naar de juiste afdeling en mijn manager zegt de medewerker, maar helaas ook nu wederom tot op heden niet terug gebeld) en dan nu na ruim 2 weken en weer zelf bellen zegt een medewerker dat hij het oplost door 2 maanden te crediteren en dat is alles wat ik voor u kan doen.