Klacht Smartcare

• 20 januari 2014
  • 3 reacties
  • 2584 keer bekeken

3 jan 2014.  oke ,telefoon doet niks meer , een nokia lumia 800, dus ik bel smartcare maar aangezien ik in belgie woon ,net over de grens van nederland wordt er botweg geweigerd om dit toestel op te halen.

Maar op de site van smartcare staat toch echt dat je toestel binnen 4 uur wordt gewisseld in de BENELUX.

Ik dus maar naar de KPN winkel in maastricht , toestel ingeleverd , vervangtoestel gekregen , wel een met androidbesturing, en vandaag 20 jan  weer mijn toestel opgehaald van reparatie.

Tot mijn  verbazing , mijn toestel doet nog niks, dus weer smartcare gebeld, zeggen ze daar doodleuk , klopt wij kregen het toestel OOK niet meer aan de praat.

Je gaat er dan toch van uit dat je volgens je contract een nieuw toestel krijgt en dat minimaal medegedeeld wordt dat je toestel dus niet gemaakt is !!!

maar nee, wordt je dood leuk mee gedeeld dat ze 2 dagen later ineens WEL je toestel op kunnen halen in Belgie .
Maar.... jullie doen dat toch binnen de 4 uur, euh Ja ...euh Nee , sorry maar de planning zit vol.

Ja maar IK BETAAL hier toch voor , dan hou je aan de afspraken, of plegen jullie nu contractbreuk ???

Kan dan ineens je toestel wel opgehaald worden de volgende dag , oke moet nog altijd het minimaal 17 uur doen zonder mobiels verbinding, Fijn zo,n ZAKELIJK contract

Maar goed ik zeg dus , als de reparetiedienst zegt dat ze het toestel toch niet meer kunnen maken dan laat meteen een nieuw toestel komen , dat zit uitendelijk toch in het contract, waar ik voor BETAAL !!!

Euh.. NEE dat gaat niet , U hebt uw toestel in een KPN winkel ingeleverd en dan gaat dat niet , uw toestel moet eerst via smartcare ter reparatie aangeboden worden.

ja maar ,het toestel gaat toch naar die zelfde reparatie dienst ???  Ja dat klopt, maar als die reparatiedienst dan zegt dat ie kapot is dan krijgt u van ons een mail hoe en wat u moet doen om een nieuw toestel te krijgen.

Ben IK nou ACHTERLIJK ????  KPN houdt zich NIET aan hun afspraken , leveren een kapot toestel terug aan  de klant , ZONDER dit mede te delen  en dat terwijl ze eigenlijk dan meteeen een nieuw toestel behoren te geven. Ik als klant moet dan maar weer smartcare bellen  en boos worden om te horen te krijgen dat ze , KPN dus WEER niet aan de afspraken gaan houden en dus weer niet bereikbaar ben.

WAAR BETAAL JE DAN VOOR????????

Nou KPN , EENS KIJKEN HOE JULLIE DIT GAAN OPLOSSEN !!!!!! ??????

3 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Beste partytime3,

dit is inderdaad en erg rare manier van zaken doen.

Als ik het goed begrijp heeft Smartcare je toestel nu wel in België opgehaald en is daarmee je toestel nu voor de 2e keer ter reparatie gestuurd, klopt dat?

Ik ontvang graag je mobiele nummer, postcode, huisnummer en volledige naam in een privébericht.

Na ontvangst van je gegevens, zal ik voor je uitzoeken wat nou precies de voorwaarden zijn binnen jouw abonnement, in het geval van toestel reparatie.

Ik hoor graag van je.

Met vriendelijke groet,

Afra

heb je een prive bericht gestuurd met alle gegevens .

19,20 uur  de monteur zou tussen 15.00 uur en 19.00 uur hier zijn , heeft notabene vaste lijn nummer en e-mail,....maar JE HOORT OF ZIET NIKS VERSCHIJNEN !!!!

Hoezo KPN , jullie werken aan een betere service voor je klanten...WEDEROM houden jullie je NIET aan de afspraken .

En ik ben dus nog ALTIJD niet MOBIEL te bereiken .

Zal ik dan maar een schadeclaim bij jullie neerleggen  ?????   Worden jullie misschien wel wakker en wordt ik als klant wel geholpen

Wonderen bestaan , nadat ik gisteravomd om 19.45 uur smartcare  WEER gebeld heb , waar ze doodleuk zeiden dat ik GEEN afspraak had staan met hun, ja ik had inderdaad wel gebeld met hun de avond ervoor maar voor de rest was er toch echt niks te vinden van een afspraak !!!!!!!!!!!!

Ben toen lichtelijk uit mijn voegen gebarsten  richting KPN ,  van te voren excuses aan de operator gemaakt ( zij kan er ook niks aan doen )  kreeg ik te horen dat er vandaag iemand zou gaan komen .

I heb geeist dat  er iemand  binnen de 4 uur zou komen zoals beloofd wordt  door KPN, wat denk je  INEENS kan het wel en staat er een monteur  IN BELGIE op de stoep  met een vervangtoestel.

heeft me wel ongeveer een uur bellen met een vaste lijn  vanuit Belgie naar Nederland  gekost, ......Zouden ze daar OOK op verdienen !!!!

Kan voorlopig weer bellen.....en ben REUZE benieuwd hoe de rest gaat lopen !!!

Reageer