Beantwoord

Klacht smartcare 5x retour nog niet goed

• 29 januari 2014
  • 5 reacties
  • 2602 keer bekeken

Geachte,

Sinds eind november / begin december heb ik mijn telefoon laten ophalen door smartcare omdat ik mijn laadpuntjes defect had, 1,5 week later kreeg ik hem terug was de software geupdate. Het probleem was dus niet verholpen, nog een keer opgestuurd. Kreeg ik hem een tijdje later weer terug hadden ze mijn speaker van de telefoon vernield en het probleem nog niet verholpen, ik kon dus alleen maar op de handsfree bellen. Nog weer een keer opgebeld en opgestuurd toen vertelde meneer aan de telefoon mij dat het na 3x een andere oplossing werd (dat was dus niet zo), kreeg ik hem nog steeds niet goed terug, hadden ze de accu vervangen en nog steeds de laadpuntjes niet gerepareerd!!
Toen is mij een nieuwe telefoon beloofd, eindelijk dacht ik afgelopen vrijdag maar helaas, ik kreeg een ander toestel met krassen en een stukje uit het scherm(2de hands)! Gewoon van iemand anders dus.
Nu heb ik gister gebeld met jullie klantenservice, zou ik binnen 4 uur weer terug gebeld worden door de escalatie van smartcare, niet gebeurt. Vanmorgen gebeld nu is het druk op smartcare en kan ik 72 uur wachten.
Hoeveel geduld moet een mens hebben?
Al met al zit ik nog steeds zonder een goed werkende telefoon maar betaal wel 50+ euro in de maand !! dit is toch schandalig??

Ik hoop spoedig van u te horen.

Vriendelijke groet,

Leslie Pietens

icon

Beste antwoord door LesliePietens 31 januari 2014, 12:44

Ik ben vanmorgen bij KPN XL in groningen geweest, daar het probleem met alle reparatie bonnen voorgelegd. Toen moest ik een klacht indienen bij een ander kpn kantoor daar ging ik niet mee akkoord.
Even later kwam een andere man bij mij en heeft mijn klacht in behandeling genomen, conclusie ik heb geen lease meer en een htc one mini meegekregen.

Hierbij is mijn probleem opgelost,

~Leslie Pietens

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +29
Hallo Leslie, 

Ontzettend vervelend dat het zo lang moet duren! Wil je mij in een privé bericht je 06-nummer, postcode en huisnummer sturen? Ik ga dan kijken wat ik voor je kan betekenen. 

Ik hoor graag van je. 

Met vriendelijke groet,

Marcia

Ik zou vandaag terug gebeld worden door smartcare, dit is helaas weer niet gebeurt. Toen heb ik zelf gebeld, heb ik na een gesprek met de medewerker , hans van de escalatie gesproken die zegt dat het niet toegekend kan worden en dat zou via kpn moeten, via costumer service een klacht indienen?

Mijn toestel is in 2 maand voor de 5de keer opgestuurd en ik zit met een oude leentoestel die niet naar wens is!!!

Hoe ver gaat dit door?

Reputatie 7
Badge +29
Hallo Leslie, 

Ontzettend vervelend dat het nog niet is opgelost! Ik ga morgen intern overleggen en kom er dan op terug. 

Ik hoop het, heb er geen vertrouwen meer in. Sorry

Ik ben vanmorgen bij KPN XL in groningen geweest, daar het probleem met alle reparatie bonnen voorgelegd. Toen moest ik een klacht indienen bij een ander kpn kantoor daar ging ik niet mee akkoord.
Even later kwam een andere man bij mij en heeft mijn klacht in behandeling genomen, conclusie ik heb geen lease meer en een htc one mini meegekregen.

Hierbij is mijn probleem opgelost,

~Leslie Pietens

Reageer