Beantwoord

Klachten afhandeling

Ik wil even hier mijn ongenoegen uiten over de klachten afhandeling van kpn. Toestel was door gebrand. Gelukkig wel voor verzekerd. In een gevaarlijke kleine ruimte. Dankje voor het in gevaar brengen van mijn leven. Oplaad poort begon te roken .met originele oplader en kabel van kpn. Dus kreeg ik een vervangend toestel . Waar ik ruime premie voor betaald heb. Krijg ik een refurbished toestel . Wat niet besproken is in contract. Dus en een levensgevaarlijke fabriek fout. En een 2 hands toestel terug. Waar vervolgens de lens scheef op zit van de camera dat ik de eerste keer los lopen van mijn kleine alleen als een waas kon filmen. (Om het nog mooier te maken . Hebben ze tijdens het contract de voorwaarden gewijzigd. Met de keus om verzekerd te blijven of weg te gaan.alsof een ander je aanneemt met een paar maanden oud toestel. Dus gebeld met de klantenservice. Wat zijn precies de wijzigingen? Meneer alleen u premie gaat omhoog en mocht er iets gebeuren u eigen risico. Word je gewoon door je strot gedrukt. Maar ok) dus nu weer de verzekering gebeld of ze me verzoek willen inwilgen. Om zich aan de afspraak te houden . En ik pas een nieuw toestel wil ontvangen zodra er uitspraak is. Ik blijf op en neer en rijden en alles overzetten. Nu heb ik de toestel verzekering meerdere keren gesproken. Ze zeggen allemaal iets anders over hun beleid. De eerste zegt binnen een week krijgt u een brief met dat ze er mee bezig zijn einde 2 week een brief met Update en de 3e week moet er uitspraak zijn. 2e heer zij nee u krijgt alleen een brief bij uitspraak. En de 3e zegt zelfde als 1e maar dat ze 6 weken mogen doen over 1 uitsprak tevens zegt de 2e dat er een nieuw toestel is verzonden maar ze niet weten waar hij is gebleven. En dat ze me hebben gebeld en voice mail hebben ingesproken. Blijkt dat ze niet eens weten van welk nummer ze de premie inhouden. Ik krijg elke keer te horen dat er Post komt en dat ze me binnen 24 uur bellen. Dit moet nog steeds gebeuren. Ik ben zwaar teleurgesteld in kpn. En sta er over te denken om met mijn hele zwik over te stappen
icon

Beste antwoord door Marina_ 15 oktober 2018, 11:42

Hoi Pabttw, welkom op het forum. Wat jammer dat je geen goede ervaring hebt gehad met de manier waarop jouw klacht is afgehandeld. Het is erg schrikken dat jouw toestel is doorgebrand, dat is zeker gevaarlijk. Ook al krijg je een refurbished toestel, ook dit toestel zou als nieuw moeten werken. Ik snap dat het flink balen is dat je nu een wazige film hebt van dit mooie moment. Het klopt dat de voorwaarden zijn gewijzigd, hier kan ik niets aan veranderen. Zonde dat je geen duidelijkheid krijgt vanuit de afdeling toestelverzekeringen. Ik hoop dat ik je hier wel meer duidelijkheid over kan bieden. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik het voor je nakijken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hoi Pabttw, welkom op het forum. Wat jammer dat je geen goede ervaring hebt gehad met de manier waarop jouw klacht is afgehandeld. Het is erg schrikken dat jouw toestel is doorgebrand, dat is zeker gevaarlijk. Ook al krijg je een refurbished toestel, ook dit toestel zou als nieuw moeten werken. Ik snap dat het flink balen is dat je nu een wazige film hebt van dit mooie moment. Het klopt dat de voorwaarden zijn gewijzigd, hier kan ik niets aan veranderen. Zonde dat je geen duidelijkheid krijgt vanuit de afdeling toestelverzekeringen. Ik hoop dat ik je hier wel meer duidelijkheid over kan bieden. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik het voor je nakijken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂
Reputatie 7
Badge +15
Ik heb geen bericht meer van je gehad. Mocht je later nog vragen hebben, kom dan gerust bij ons terug!

Reageer