Kopie aankoopbewijs opvragen

  • 14 mei 2013
  • 1 reactie
  • 6172 keer bekeken

Beste KPN,

Ik heb een half jaar geleden een abonnement afgesloten bij jullie met een Iphone 4 als toestel.

Dit heb ik allemaal gedaan bij de KPN winkel in de Barterjorisstraat 20 te Haarlem.
Nu moet op dit moment mijn Iphone gerepareerd worden omdat hij niet meer opstart.
Heb zelf alles mogelijke opties al geprobeerd om hem te repareren en in de winkel konden ze mij ook niet helpen.

Voor reparatie binnen de garantie is een aankoopbewijs nodig, vertelde de medewerker aan mij.
Nu kan ik deze op dit moment niet meer terug vinden in mijn administratie.

Is een kopie van het bankafschrift ook voldoende? Of kunnen jullie mij een kopie sturen van mijn aankoopbewijs.

Met vriendelijke groet


1 reactie

Reputatie 4
Badge +2
Beste retroraidurr,

In veel gevallen volstaat een (kopie) bankafschrift, of dat in deze situatie ook het geval is durf ik niet te zeggen.

Als het toestel in de winkel is aangeschaft, hebben wij daar sowiezo geen kopie van in archief.

Met vriendelijke groet,

Jemy

Reageer