KPN en Teleplan, meest verschrikkelijke klachtafhandeling.

• 22 maart 2016
  • 32 reacties
  • 1252 keer bekeken

Toon eerste bericht

32 reacties

binnen een week in plaats van binnen een week? Wanneer kan ik nu eindelijk een nette afhandeling van mijn contracten verwachtten,

Badge +5
Wat ik bedoel is dat je case op dit moment in behandeling is (wat binnen een week na ontvangst is gebeurd) maar dat ik geen duidelijkheid kan geven wanneer er contact met je opgenomen wordt. 

Beste Grietje,

Bedankt voor je snelle schakelen. Echter vind ik het erg lang duren. Ik ben nu in de noodzaak een oude telefoon aan het gebruiken. Ik wil graag twee nieuwe contracten afsluiten, echter al bijna een maand geleden heb ik mijn telefoon opgestuurd.

Ik zou toch graag hier op korte termijn een eind aan zien. Wat kunt u nog betekenen voor mij als klant?
Daarnaast twijfel ik erg op terug bij KPN te gaan. We zijn hier nu bijna anderhalf maand mee bezig.

Badge +5
Beste Thomas,

Ik ben momenteel nog in contact met de afdeling die jouw zaak in behandeling heeft, zodra zij een antwoord voor mij hebben, laat ik je dit uiteraard weten.

Badge +5
Goedemiddag Thomas,

Ik heb afgelopen vrijdag mijn collega gesproken over jouw klacht. Ze gaan contact met je opnemen en omdat zij dit nu in behandeling hebben is het verstandig dit verder via hen te laten verlopen. Ik hoop dat je snel iets hoort!

Goedenmiddag,

Zojuist ontvang ik beide mijn toestellen terug. Met een begeleide brief meld KPN mij dat sinds 2014 kpn bij al hun verkooppunten de toestelwaarde opgeven.

Echter zie ik de waarde van het toestel NIET terug in het contract. Er staat alleen dat ik eenmalig 50 euro heb betaald.

Ook zijn de kosten die in het contract vermeld staan € 64,- euro per maand opgegeven als totaalkosten. Deze kosten worden niet onder verdeeld in de kosten van het abbonoment en de kosten van het toestel.

Het contract is dus zeker niet geldig! Ik ben zeer pissig dat ik mijn telefoon een maand kwijt ben geweest en dat ik nu deze brief ontvang waarvan de inhoud niet correct is!

KPN meld mij dat jullie mij hebben geinformeerd over de waarde van het toestel. 
Ik zie graag 1 citaat terug waarin dat terug te vinden is! Ofwel de zogenoemde "vermelding" van kpn.

Ik zie graag terugkoppeling van de destbetreffende afdeling die dit in behandeling heeft genomen, en NEE ik ga niet weer een maand wachtten. Ik verwacht binnen fatsoenlijke tijd een reactie.

Badge +5
Hallo Thomas,

Inmiddels hebben we een paar privéberichten uitgewisseld. Ik heb contact voor je gehad met de achterliggende afdeling, de enige mogelijkheid die je hebt is de kwestie voor te leggen aan de rechter. Ik kan dus niets meer voor je betekenen. 

Groet,

Grietje

Reageer