Kreeg vanmiddag in de KPN-winkel te horen dat er n

• 23 februari 2013
  • 3 reacties
  • 8590 keer bekeken

Kreeg vanmiddag in de KPN winkel ( Beek L.) te horen dat er nog meer mensen met een ouder toestel (Samsung C100) hadden geklaagd, dat ze niet konden bellen of gebeld worden. Ze konden, nèt als ik, wèl sms-en. KPN-personeel zou er nóg een keer over bellen. Vanavond nog steeds geen mogelijkheid om te bellen, maar zie géén vermelding van storing op KPN-site, vreemd. Wij zijn weggestuurd in de winkel, wat nu?

3 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Je simkaart werkt in een andere telefoon wel goed?

Ja,mijn simkaart werkt in een andere( jongere) telefoon wel goed. Normaal gebruik ik een Samsung SGH-X300 van 2007. Ik zou het heel jammer vinden om alle berichtjes in mijn telefoon opeens kwijt te zijn ( ik kan er maar een stuk of 10 op mijn simkaart opslaan)

Maar er stonden dus ook twee mensen in die winkel op datzelfde moment met hetzelfde probleem. Ook met oudere telefoons.

En volgens die medewerker van KPN waren er die dag meer mensen met hetzelfde probleem geweest.

Niet kunnen bellen, of gebeld worden. Wèl kunnen sms-en of ge-sms-t worden.

Ik heb net nogmaals geprobeerd of de simkaart in mijn oude telefoon nog steeds niet werkt, maar nee...

De telefoon die ik nu gebruik heb ik geleend van iemand, dus ik ga er eigenlijk wel vanuit dat er snel een oplossing komt.

In afwachting daarvan, met vriendelijke groet:

A. Barneveld

Het zou misschien kunnen dat het probleem aan het toestel ligt dan en niet aan je simkaart. Misschien dat je toestel opgestuurd kan worden, om na te laten kijken waaraan het probleem ligt.

Reageer