Beantwoord

lader kwijt na reparatie

  • 29 June 2020
  • 6 reacties
  • 158 keer bekeken

Heel vreemd dit. En word hier eerlijk gezegd nu wel een beetje flauw van. 
 

ik laat mijn toestel opsturen voor reparatie koeriersdienst reviva ( namens teleplan) haalt mijn toestel op. Deze meneer geeft aan dat ik de originele lader moet mee geven, Aangezien ik een andere krijg voor het leen toestel. Nou prima ik ga er vanuit dat dit goed is. 
 

Week later krijg ik de mail u toestel is klaar maak een afspraak. 
Ik maak hiervoor een afspraak en neem ook vrij van mijn werk. 
 

tussen 13:00-15:00 zouden ze langs komen. In deze tijd hebben wij in de tuin gezeten met aanzicht op de oprit. Ook hebben wij honden die aanslaan en camera beelden langs het hele huis. 
 

ik krijg om 14:00 bericht de bezorger is bij u langs geweest om 13:38 en u moet een nieuwe afspraak maken. 
na alles na gekeken te hebben is hier niemand langs geweest. Dus er wordt gewoon keihard tegen je gelogen. Na veel bellen met kpn service en continu maar ergens anders naar toe gestuurd te worden. Zeggen ze ja weten we ook niet.. 

 

ik heb de koeriersdienst gebeld en er bleek een storing te wezen. Fijn dat je je klanten ook even belt kpn. 
 

vervolgens voor een nieuwe afspraak moest ik nog even 3 dagen wachten. Hier ben ik niet van gediend. Vervolgen bij kpn service wordt er gezegd ja kunnen we niks mee. Geweldige hulp zeg! 
 

uiteindelijk heb ik de bezorg dienst gebeld en die hebben een spoed levering aangemaakt voor mij om dat ze het sneu vinden. Zo moet het niet wezen dat hun iets voor je regelen. 
 

vandaag heb ik uiteindelijk mijn toestel terug gekregen, en ja Tot mijn grote verbazing was mijn lader niet aanwezig. 
maar ik moet wel de lader van het leen toestel inleveren?? Lekkere service.. 

 

Ik bel kpn service hun geven het antwoord: ja had je de lader maar niet moeten mee geven?? Is al vernietigd kunnen we niks mee. 
De ophaal dienst heeft van jullie door gekregen dat ik mijn lader moest inleveren. En door een fout van jullie ben ik mijn dure lader van iPhone 11 kwijt. Dit kan je echt niet maken. 
 

zo ga je toch niet met je klanten om?? 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 3 July 2020, 12:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Zwier, welkom op het forum! Goed dat je dit aankaart, dit is duidelijk niet goed verlopen. Het is bij het begin inderdaad al misgegaan. De lader had niet mee ingeleverd moeten worden. Ik zie dat je het forumprofiel al hebt ingevuld, dank daarvoor. Zou je nog, in het veld ‘persoonlijke opmerking’ het reparatienummer willen vermelden? Reageer even als je dat hebt gedaan. Dan ga ik kijken of we lader nog kunnen terughalen, en mocht dat niet lukken, hoe we dit verder gaan oplossen.

Heb zojuist mijn reparatienummer vermeld op mijn profiel bij persoonlijke opmerkingen.

Reputatie 7
Badge +30

Dank je, Zwier. Ik ben hier mee bezig om duidelijkheid te krijgen wat we kunnen doen en wat we gaan doen. Ik kom er zo snel mogelijk bij je op terug!

Reputatie 7
Badge +30

Goed nieuws, @Zwier. Het terughalen van de orginele lader is inderdaad niet meer mogelijk. Wel gaan we zorgen voor een nieuwe, of een vergoeding, net wat je zelf het handigst vindt. Je mag naar een KPN winkel gaan om een, gratis, nieuwe lader op te halen. Je mag ook zelf een lader aanschaffen en dat ik de kosten daarvan vergoed. Laat even weten wat je voorkeur heeft.

Twee dingen daarbij:

  • Als je kiest voor naar de winkel gaan, geef even aan naar welke KPN winkel je wilt gaan en wanneer. Dan kan ik ervoor zorgen dat de collega's ook weten dat je komt :)
  • Als je kiest voor vergoeden, dan krijg je een mailadres van me. Daar kun je het aankoopbewijs van de nieuwe lader naar toe sturen. Je krijgt de kosten dan gecrediteerd op je mobiele factuur.

Ik wil graag naar een kpn winkel. 
kpn winkel in Drachten ( Friesland ) adres: noorderbuurt 35 

 

graag vandaag als dat nog kan of morgen. 

Reputatie 7
Badge +30

Top, dank voor het doorgeven, Zwier. De winkel is op de hoogte gebracht, dus je kunt daar vandaag of morgen heen gaan voor een nieuwe lader 🙂 Mocht je onverhoopt een medewerker treffen die het niet lijkt te weten, dan kan het zijn dat de medewerker nog niet de tijd heeft gehad om de mail te lezen. In dat geval kun je aangeven dat het vanmorgen per mail aan hen is doorgegeven. Dan kunnen ze het nakijken en je alsnog helpen.