Vraag

Lange duur reparatie

• 20 oktober 2016
  • 2 reacties
  • 371 keer bekeken

Goedemiddag KPN,

Ik heb vorige week gebeld met Teleplan en gevraagd wat de status is van mijn reparatie aangezien het toen al 3 weken liep. Ik kreeg het advies vandaag (20-10-16) terug te bellen omdat we dan 30 dagen verder waren en omdat dat het dan te lang had geduurd zouden hun een vergoeding uitschrijven voor een nieuwe toestel.
Zo gezegd zo gedaan, ik vandaag gebeld.... Krijg ik te horen dat ik maar 1 november moest bellen, omdat het dan 30 werkdagen verder is.... Tijdens dit gesprek gerefereerd aan het gesprek van die week daarvoor, waarop ik te horen krijg dat die collega onjuiste informatie verstrekt heeft. Collega van hem die mij dat verteld heeft was niet aanwezig... dus kon hij het ook niet navragen...

Dus inmiddels 30 dagen verder en nog geen info....

Volgende waar ik beetje mee zit is dat ik het toestel nu al voor de derde weggebracht heb voor dezelfde klacht in een jaar tijd... !!

De reparatie staat nu onder referentie: *** bij Teleplan.
(Heb vorige referentie nummers ook nog, maar nu even niet bij de hand)

Kunnen jullie iets betekenen in dit verhaal???

Alvast bedankt voor jullie reactie!

Robbin Theis

2 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Hey Robbin, welkom op het forum! Ik kan me voorstellen dat je wel zat bent van wachten.

Ik heb het ordernummer voor de zekerheid uit je bericht gehaald in verband met privacy. Ik zie dat het gaat om een Samsung. We ervaren op het moment dat het met Samsungtoestellen wat lastig is om aan onderdelen te komen in verband met voorraden. Hierdoor duren de reparaties wat langer. Helaas kan ik dit niet voor je versnellen. Ik wil je vragen om toch die 30 werkdagen termijn af te wachten en dan opnieuw te bellen als het toestel dan nog niet terug is, of onderweg.
Goedemorgen Erik,

Dank je voor je reactie. We wachten het dan nog maar even af dan maar...

Robbin .

Reageer