lease iphone 5 verdronken

  • 3 januari 2014
  • 2 reacties
  • 2918 keer bekeken

Wat betekent dit voor mij, naast dat ik niet meer kan bellen natuurlijk, heb ik zo spoedig mogelijk een nieuwe nodig want ik dien zakelijk bereikbaar te zijn...


2 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Omdat het om een lease toestel gaat moet je even kijken onder het kopje ''Heb je KPN SmartCare?''

http://www.kpn.com/prive/mobiel/toestel-en-abonnement/service/schade-verlies-of-diefstal/toestel-defect.htm

SmartCare basis heeft iedereen die het toestel niet heeft verzekerd.

SmartCare schade en totaal zijn aanvullende verzekeringen.

Reputatie 7
Badge +12
Was er in ieder geval sprake van een aanvullende verzekering? Dit zal namelijk wel nodig zijn om een gelijkwaardig toestel te kunnen krijgen. Mocht er geen sprake zijn van een aanvullende verzekering en is er sprake van waterschade aan het leasetoestel dan dient u er wel rekening mee te houden dat deze afgekeurt zal worden vanwege de waterschade.

In beide gevallen zal het toestel aangemeld kunnen worden voor de service van Smartcare via de helpdesk op 0800-0105.

Reageer