Beantwoord

Leentelefoon

  • 18 April 2020
  • 1 reactie
  • 131 keer bekeken

Ik heb een leentelefoon van KPN, maar heb nu na 7 weken nogsteeds geen bericht wanneer in mijn eigen telefoon terug krijg?  (rekening is al betaald) Wat kan ik nu doen?

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 22 April 2020, 14:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @IndavReenen, welkom hier. 

Ik kan mij goed voorstellen dat je graag wilt weten waar jouw toestel is. Ik wil graag meekijken wat ik kan achterhalen. Zou je daarvoor jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer en naam van de contractant? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan ga ik op onderzoek.