Mobiel is gestolen

  • 16 januari 2014
  • 4 reacties
  • 2595 keer bekeken

Mijn mobiel is maandag gestolen. Nou ben ik wel verzekerd maar net niet voor diefstal. Dat is dus mijn eigen schuld, maar ik zou een vergelijkbaar toestel krijgen. Ik had een samsung s4 en krijg een alcatel. Ten eerste is het een waardeloos toestel en ten tweede had ik toch echt verwacht dat ik een samsung zou krijgen. Dat was me namelijk bij het blokkeren ook verteld.  Weliswaar geen s4 maar een goedkopere versie. Nou ben ik al tig jaar klant bij kpn en nog nooit iets te laat betaald dus een beetje coulant heid zou fijn zijn. Wat ook echt waardeloos is dat ik mijn verzekering nu niet kan opzeggen. Zit daar een jaar aan vast. Snap ik best maar doordat ik mijn mobiel door diefstal kwijt ben en een waardeloos toestel terug krijg wil ik van die verzekering af. Ook zou ik graag willen weten wat het gaat kosten om mijn abonnement af te kopen. Moet er namelijk nog 1,5 jaar mee doen.


4 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Beste joanne,

uiteraard erg vervelend dat je toestel gestolen is.

Ik wil graag voor je nakijken hoe het zit met de voorwaarden van je abonnement m.b.t. het vervangende toestel.

Daarnaast zal ik dan direct ook voor je kijken hoe het zit met de lopende verzekering en het afkopen van het abonnement.

Om dit te kunnen doen, ontvang ik graag je mobiele nummer, volledige naam, postcode en huisnummer in een privébericht.

Na ontvangst van je gegevens, zal ik er mee aan de slag gaan.

Met vriendelijke groet,

Afra

Reputatie 7
Badge +12
De afkoopsom zal bestaan uit alle periodieke kosten zonder eventuele korting t/m het einde van het contract plus administratiekosten van 25 euro. Doorgaans niet een gewenste oplossing.

Als er geen aanvullende verzekering is en het toestel is kwijt of gestolen dan zal er alleen recht zijn op een eenvoudig vervangend toestel wat blijkbaar deze Alcatel is. Een vergelijkbaar toestel is van toepassing wanneer er een aanvullende verzekering is of als er gebruikt wordt gemaakt van de fabrieksgarantie.

Bij de aanvullende verzekering zit een minimum looptijd aan van 1 jaar.

Nu kan ik zelf niet zeggen of hiermee wat gedaan kan worden sinds ik een simpele ambassadeur ben, mogelijk dat een webcare specialist uit coulance iets kan betekenen. Die toezegging kan ik echter niet doen.

Aan wie moet ik het prive bericht zenden? Krijg nu een foutcode

Reputatie 5
Badge +2
Beste joanne,

je kunt mij een privébericht sturen met de gevraagde gegevens.

Met vriendelijke groet,

Afra

Reageer