Beantwoord

mobile in service

  • 2 April 2020
  • 8 reacties
  • 187 keer bekeken

Badge

Beste KPN,

 

voor de Corona crisis is mijn mobiel verzonden om te repareren van de winkel in venlo.

 

hoe kan ik deze mobiel ondanks deze crisis weer in gebruik nemen?

 

tot horens.

met een vriendelijke groet Gertjan 

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 15 April 2020, 08:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @6P6fcdJX, welkom op het forum! Heb je al bericht gekregen dat de reparatie klaar is? Zo ja, dan wordt hij naar jouw huisadres opgestuurd. Dit omdat de winkel in Venlo dicht is. 

Badge

Mobiel is allang klaar maand geleden al. Ligt waarschijnlijk in de winkel in Venlo. Maar wie kan me in contact brengen met hun? KPN service lijn biedt tot nu toe geen opl

Reputatie 7
Badge +30

Ah, als hij al zo lang klaar is, dan is het inderdaad goed mogelijk dat hij daar in de winkel ligt. Wil je dan je forumprofiel verder invullen, met daarbij in het veld ‘persoonlijke opmerking’ om wat voor toestel het gaat. Laat hier weten als je dat gedaan hebt. Dan ga ik achteraan zodat je het toestel alsnog zo snel mogelijk krijgt :)

Badge

Is bijgewerkt.

 

hopelijk is dit afdoende.

 

dankjewel.

 

hopelijk tot horens

Reputatie 7
Badge +30

Dank voor het invullen, Gertjan. Maar ik moet ook weten wat voor toestel het is. Wil je dat nog invullen in het profielveld ‘persoonlijke opmerking’? Vergeet niet om, na het invullen, op opslaan te klikken.

Badge

Ingevuld

 

tot horens

 

groet

Reputatie 7
Badge +30

Dank je, Gertjan. Ik heb navraag uitstaan om te laten checken waar het toestel is, en hoe hij dan weer bij jou gaat komen. Ik kom er bij je op terug.

Reputatie 7
Badge +30

Hier ben ik weer, @6P6fcdJX, en met goed nieuws. We hebben je toestel gevonden en deze wordt per post naar je verzonden. Je krijgt een privébericht van me met het track en trace nummer.