Beantwoord

Nieuwe telefoon valt steeds uit

• 3 februari 2018
  • 2 reacties
  • 256 keer bekeken

Mijn nieuwe telefoon valt steeds uit en er Word geen nieuwe opgestuurd zodat ik gelijk weer verder kan mijn huidige kan ik dan terug sturen

Admin: post afgesplitst naar eigen topic
icon

Beste antwoord door Joran 7 februari 2018, 10:19

Welkom op het forum Bert! Jammer om te lezen dat deze nieuwe telefoon niet werkt. Ik weet niet zeker of ik je vraag goed begrijp. Als je een toestelverzekering hebt afgesloten krijg je een dag later een vervangend toestel in huis. Zonder toestelverzekering is dat niet het geval. Beantwoord dit je vraag? Ik hoop dat het toestel snel gerepareerd is!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Welkom op het forum Bert! Jammer om te lezen dat deze nieuwe telefoon niet werkt. Ik weet niet zeker of ik je vraag goed begrijp. Als je een toestelverzekering hebt afgesloten krijg je een dag later een vervangend toestel in huis. Zonder toestelverzekering is dat niet het geval. Beantwoord dit je vraag? Ik hoop dat het toestel snel gerepareerd is!
Reputatie 7
Badge +15
Hoi Bert,

Wat soms nog wel eens wilt helpen is een factory reset van je toestel, indien dat niet werkt raad ik inderdaad aan om het voor de garantie op te sturen (Mits die nog in de garantie zit).

Kan je ons laten weten of de factory reset geholpen heeft?

Reageer