Beantwoord

Nokia 7 Plus vast in "Download Mode"

  • 5 March 2019
  • 1 reactie
  • 9739 keer bekeken

Mijn toestel zit sinds vanmiddag vast in een boot loop die gekenmerkt word door een wit AndroidOne scherm met "Download mode" als bericht in de linkerbovenhoek.

Ik krijg het toestel daar dus niet uit. Ook niet door de volumeknop in te houden terwijl ik het toestel herstart door lang de power knop in te houden. Uitzetten van het toestel gaat helemaal niet, hij start altijd weer op met hetzelfde resultaat.

Wat moet ik doen? Is het verstandig om dit soort oplossingen te proberen (https://community.phones.nokia.com/discussion/22302/stuck-on-download-mode-after-security-update) of gaat mijn garantie daaronder lijden? Moet ik het toestel in plaats daarvan direct laten repareren door jullie reparatie dienst? Het toestel is dus nog in garantie.
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 5 March 2019, 19:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24
Hi m_v_m, welkom op het forum. Als ik rondkijk komt ik ook op die website nog een aantal andere van de community van Nokia. Persoonlijk zou ik daar niet aan beginnen, zie dat dat niet een duidelijke oplossing is. Een bezoek aan de KPN winkel is altijd een mogelijkheid, ik vermoed echter dat je telefoon dan zal worden opgestuurd waardoor je even zonder toestel komt te zitten. Ik zou zelf eerst contact opnemen met Nokia, op deze pagina kun je een e-mail sturen of een chat starten. Hopelijk heeft de helpdesk een kant en klare oplossing. Anders toch beroep doen op de garantie via KPN.