Nokia Lumia 920 hangt vast

Sinds vrijdag een Nokia Lumia 920 in mijn bezit. Een prachtige gsm. Helaast hangt de gsm om deze zoveel tijd compleet vast. 7 keer op zaterdag en wel 10 keer op zondag. Middels een soft reset(volumeknop+ontgrendelingsknop 10 sec.) kon ik de gsm weer actief krijgen.

Hebben hier meer mensen last van? Is er een oplossing voor bekend? Is dit typisch een Lumia 920 fout?

3 reacties

Reputatie 7
Dat denk ik niet. Mijn zoon heeft er ook één en die hoor ik daar niet over. Je zou eens kunnen kijken op het Nokia Support forum ( http://discussions.nokia.com/t5/Discussions/ct-p/Nokia_Support_Discussions ), helaas alleen in het Engels.

Heb je wel en Microsoft-account (outlook, live of hotmail) als hoofdaccount ingesteld? Zo niet, dan heb je iig. geen toegang tot de Windows Phone store.

En als je zoveel storingen hebt kun je je telefoon ook onder garantie laten repareren. Als dat na een paar keer niet heeft geholpen heb je volgens mij recht op een nieuw toestel of ontbinding van je overeenkomst. Ik weet het, een beetje vervelend als je net zo'n mooi nieuw toestel hebt, maar probleemexemplaren heb je nu eenmaal overral, helaas.

Opgelost. Ik had gewoon pech met een slecht toestel. Terug naar de winkel geweest en omgeruild. Nu werkt de Nokia Lumia 920 wel 100%. Wat een top toestel. KPN medewerkers zeer klantvriendelijk. Al met al zeer tevreden.:D

Reputatie 7
Gefeliciteerd. KPN komt zo vaak als star en niet-coöperatief in het nieuws, dat dit ook wel eens vemeld mag worden.

Reageer