Beantwoord

Onbereikbaar geweest

  • 21 September 2019
  • 2 reacties
  • 124 keer bekeken

Goedemiddag,
Poosje terug had ik me nieuwe telefoon ontvangen! Kon nog geen afscheid nemen van me oude telefoon, dus gebruikte ik hem nog! Onderweg naar school me oude telefoon verloren! Kunnen bellen met een telefoon van de buren om me telefoon te blokkeren! Goed geregeld!! Maar kpn had een vinkje nog ergens aan staan waardoor ik dus niet meer kon bellen en gebeld kon worden nadat ik me nieuwe simkaart had ontvangen ondertussen wel 3 keer naar de telefoon zaak geweest en ze hebben me niet kunnen helpen na 3wkn niet bereikbaar te kunnen zijn maar wel me abonnement betaald terwijl ik hem niet heb kunnen gebruiken zouden ze iets tegemoetkoming doen maar heb nog steeds niets ontvangen??
Mvg wouterenbef
icon

Beste antwoord door Susan_ 22 September 2019, 10:44

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Wouterenbef, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat een vervelende situatie heb je gehad, onbereikbaar zijn is niet fijn! Wanneer een simkaart wordt geblokkeerd dan moet deze blokkade er eerst af voordat hij (of de nieuwe simkaart) weer gaat werken. Heb je hiervoor destijds wel contact gehad met de KPN klantenservice?

In ieder geval, wanneer er een tegemoetkoming is toegezegd dan wordt deze op de volgende factuur meegenomen. Dus ik ga er vanuit dat dit op de factuur van oktober wordt verrekend. Ik kan dit even voor je nakijken! Kan je dan even jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, 06-nummer en bij persoonlijke opmerkingen om welk bedrag het gaat wat afgesproken is?

Ik hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +21
@Wouterenbef, ik heb helaas geen reactie meer gezien. Kan ik je hier nog bij helpen of is het al opgelost (via een andere afdeling van KPN)?

Reageer