Beantwoord

Onduidelijkheid over reparatietermijn toestel

  • 15 July 2019
  • 3 reacties
  • 180 keer bekeken

Heeft iemand ervaring met teleplan, de vaste reparateur van KPN. Vlgs kpn, duurt reparatie gemid. 3-5 dagen. Met Teleplan inmiddels 13 dagen verder. Geen contact via email mogelijk en bij bellen, standaardantwoord: is in behandeling en we wachten!

Kpn is niet 'thuis' en laat haar klanten in de kou staan. Doen dus helemaal niets!!

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Bart_ 16 July 2019, 10:38

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @C a s Wat enorm jammer om te horen dat je geen duidelijkheid krijgt over je reparatie. De duur van een reparatie hangt vaak af van het soort defect. Soms is het ter plekke te repareren, maar vaak moeten er onderdelen worden besteld en dan kan het langer duren. In die zin kan ik me best voorstellen dat het lastig is om een termijn te noemen, omdat het ook weer kan afwijken.

Dat je echter het gevoel hebt dat je in de kou staat is ook niet de bedoeling. Heb je inmiddels al iets meer gehoord? Ik wil zelf met alle plezier een poging voor je doen, al weet ik niet zeker of ik meer te horen krijg. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? En je hebt een reparatienummer gekregen, die wil ik ook graag weten. (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Zojuist bericht ontvangen dat het uiteindelijk is gelukt om mijn telefoon te repareren
Reputatie 7
Badge +20
Dat is goed om te horen, @C a s Jammer dat het lang heeft geduurd, maar wel fijn dat het nu in orde is.

Reageer