Beantwoord

Oplader iPhone 5 kapot, garantie of niet?

  • 14 januari 2014
  • 1 reactie
  • 4246 keer bekeken

De oplader van mijn iPhone 5, is kapot. Ik heb de telefoon, en dus de oplader, vanaf 3 juni in gebruik met een abonnement (in april heb ik hem gekocht, maar ben hem dus pas gaan gebruiken in juni).

Nu de oplader kapot is, heb ik op internet (incl. dit forum) gelezen dat er een garantie van één jaar op de accessoires zit. Dit heb ik nagevraagd bij de klantenservice van KPN en dit bleek te kloppen.

In de winkel werd mij verteld dat er slechts drie maanden garantie zit op een oplader. Toen ik zei dat de klantenservice mij een jaar vertelde, kreeg ik als tip de klantenservice dan maar niet te bellen...

Kan iemand me duidelijk vertellen of het nou een jaar of drie maanden is? Het zou fijn zijn als de oplader toch vergoed zou kunnen worden...

icon

Beste antwoord door Shugosha 14 januari 2014, 12:22

Er is op een lader een garantie van 12 maanden.



Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12
Er is op een lader een garantie van 12 maanden.

Reageer