Beantwoord

Oplader Iphone 5(s) kapot

• 9 mei 2014
  • 8 reacties
  • 2041 keer bekeken

Hallo,

Ik heb mijn telefoon pas 7 maanden, maar mijn oplader is er al mee opgehouden! Nu las ik ergens dat deze wel vergoed worden binnen een jaar, maar waar kan ik deze aanvragen?

Met vriendelijke groet,

Esmée

icon

Beste antwoord door Shugosha 9 mei 2014, 11:38

Het ligt eraan welk abonnement er is en hoe de bestelling is gedaan. Doorgaans is het te regeling via de klantenservice op 0800-0105. Mocht het echter geen lease toestel zijn en is de aanschaf gedaan via de winkel, dan zou u namelijk ook met het aankoopbewijs langs de KPN winkel gaan :)

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Het ligt eraan welk abonnement er is en hoe de bestelling is gedaan. Doorgaans is het te regeling via de klantenservice op 0800-0105. Mocht het echter geen lease toestel zijn en is de aanschaf gedaan via de winkel, dan zou u namelijk ook met het aankoopbewijs langs de KPN winkel gaan :)

Ik heb mijn iPhone telefonisch afgesloten, het is ook geen lease toestel! Dus dan maar bellen met de klantenservice? Dankjewel voor je antwoord in ieder geval.

Heb begin mei contact opgenomen met de klantenservice van KPN, die zouden mij een nieuwe oplader opsturen.. Na drie weken niets ontvangen, dus weer telefonisch contact opgenomen: er was iets mis gegaan maar hij werd zo spoedig mogelijk verzonden. Vandaag de dag nog stééds niet ontvangen van KPN en ik mag hem niet in de winkel ophalen.......

Reputatie 3
Badge +1
Beste Esmee, 

Wat frustrerend dat je ondanks je belpogingen nog steeds geen nieuwe oplader hebt ontvangen!

Kan je in een privébericht je 06-nummer, postcode+huisnummer en naam van de contractant sturen? Dan zorg ik voor een passende oplossing. 

Met vriendelijke groet, 

Heine

Beste Heine,

Bedankt voor jouw reactie en ik heb je gelijk gemaild, hopelijk gaat het nu opgelost worden!

Reputatie 3
Badge +1
Hallo Esmee, 

Ik ga mijn best voor je doen! :D

Met vriendelijke groet, 

Heine

Dankzij de goed hulp van Heine is het probleem opgelost en heb ik eindelijk weer een oplader.

Bedankt voor deze fijne afhandeling via het forum.

Groet

Reputatie 3
Badge +1
Hallo Esmée, 

Bedankt voor je terugkoppeling en fijn om te lezen dat je tevreden bent over de afhandeling! Indien we je in de toekomst ergens mee van dienst kunnen zijn, dan zien we je graag terug op het forum! :D

Met vriendelijke groet, 

Heine

Reageer