Opsturen mobiele toestel

• 10 april 2012
  • 3 reacties
  • 9940 keer bekeken

Goedendag,

Ik heb een HTC Desire HD met een KPN abonnement.

De telefoon is nu al 2x voor reparatie opgestuurd.

Ditmaal heb ik weer eenzelfde probleem en heb daarom het idee dat er gewoon iets goed mis is met het toestel dat ik heb gekregen.

Ik begreep dat je bij de 3e keer opsturen van je toestel een nieuw toestel kan krijgen. ondertussen heb ik al 2 maal lange tijd zonder telefoon gezeten, terwijl deze van groot belang is voor mijn werkzaamheden en wil dit niet nogmaals. (daarnaast heb ik sinds de laatste keer opsturen een mooie beschadiging op het toestel.)

Helaas heeft KPN ook niet standaard de goede service om een vergelijkbaar leentoestel mee te geven.:(

Kan ik een nieuw toestel krijgen? dit wordt al de 3e keer dat hij wordt op gestuurd, waarvan de 2e keer in 2 maanden tijd en met eenzelfde probleem. Dit ligt aan het toetstel wat KPN mij heeft geleverd en ik baal er heel erg van dat ik hier de dupe van moet zijn!  Ik heb nog garantie!

Met vriendelijke groet,

Jeffrey

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Beste Jeffcaba,

Vervelend dat de telefoon niet naar verwachting functioneert. Wanneer een toestel defect raakt, ook bij een derde keer, kunt u uw toestel ter reparatie aanbieden. Als het defect onder de garantievoorwaarden valt, zal het toestel kosteloos worden gerepareerd. Mocht tijdens de reparatie blijken dat het defect niet kan worden gerepareerd terwijl een dergelijk defect wel onder de garantie valt, dan zal er een vervangend toestel worden geleverd. 

Excuses voor het ontstane ongemak. 

Met vriendelijke groet,

Menno

Ik begrijp dat deze gewoon gerepareerd kan worden, maar ik hoor van meerdere kanten dat ik bij een 3e keer opsturen recht heb op een nieuw toestel.

Ik vroeg mij af of dit klopt? Kan ik een nieuw toestel krijgen en moet ik deze dan ophalen in de winkel?

Met wie moet ik hier verder contact over opnemen?

Reputatie 5
Badge +6
Dit is niet per definitie het geval. Mocht het toestel na de volgende reparatie nog steeds niet naar behoren functioneren, dan kunt het beste contact opnemen met de afdeling klantenreacties. Er wordt dan voor uw specifieke situatie naar een oplossing gezocht. 

Met vriendelijke groet,

Menno

Reageer