Beantwoord

Originele doos niet terug gehad van mijn iPhone XS Max

  • 18 February 2020
  • 5 reacties
  • 147 keer bekeken

Waarom krijg ik mijn originele doos welke ik meegestuurd ter reparatie heb naar de KPN Repair afdeling niet terug.

Maar in in een andere doos?

Er staan unieke codes op en zou deze graag toch weer in bezit willen hebben.

mvg Andre

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 25 February 2020, 12:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Andreas, welkom op het forum! Even een checkvraag: je hebt wel je eigen toestel weer terug gekregen? Niet een vervangend exemplaar? Want in dat geval zou ik ook verwachten dat je daar een andere doos bij krijgt.

Als je wel je eigen toestel terug hebt gekregen, dan zou dat ook in de doos moeten zijn waarin je hem hebt opgestuurd. Alleen, als dat dan niet het geval is, hebben we helaas niet de mogelijkheid om dat dan alsnog na te sturen. Wat betreft de codes op de doos, het gaat dan voornamelijk om het imeinummer neem ik aan? Deze kun je ook terugvinden in je toestel zelf. Hoe je dat doet hangt even af van welk toestel het is. Ook staat het op je aankoopbewijs/contract vermeld.

Hoi Erik,

Bedankt voor je bericht

Ik heb dezelfde toestel teruggekregen met dezelfde imeinummer.

Wel vreemd dat de originele doos met nog zelfs de boekjes erbij verdwenen is.:rolling_eyes:

Reputatie 7
Badge +30

Als je toestel niet in dezelfde doos is teruggekomen, dan is die ergens tijdens het reparatieproces van jouw toestel gescheiden, waarschijnlijk per abuis. Achteraf hebben we niet meer de mogelijkheid om losse dingen te koppelen aan afgeronde reparaties. Je zou echter kunnen proberen op Teleplan de doos nog terug kan vinden, wellicht aan de hand van het imeinummer. Teleplan is te bereiken via 0800-8200008.

Hallo Eric deze heb ik ook gesproken maar kon mij niet meer helpen helaas de doos is foetsie.

Het kan ook zijn  dat de collega's niet goed gezocht hebben of helemaal niet de moeite hebben genomen om deze te vinden.

Reputatie 7
Badge +30

Jammer dat te horen, Andreas. Dan is er helaas niets meer aan te doen.