Beantwoord

oud ptt kastje verwijderen

  • 11 June 2021
  • 3 reacties
  • 117 keer bekeken

Voor mijn deur staat een oud bruin ptt kastje die ook los zit. Ik heb kpn netwerk en de gemeente al gebeld en hij is eigenaar van kpn. Ik neem aan dat hij niet meer in gebruik is dus wanneer kunnen jullie hem verwijderen? 

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

 

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 11 June 2021, 13:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Als er bij jullie (in de buurt dus) nog het koperdraad netwerk in gebruik is dan is deze zéker nog wel in gebruik. Verwijderen kan dan niet. Verplaatsen is een kostbare zaak; gebeurt hoogst zelden.
Op dit kastje zullen ca. 100 huishoudens zijn aangesloten.

Bij ons in de buurt is een heel oud STAP58-kastje zelfs nog in gebruik.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @NHoutman, ik wil je aanraden om even te bellen met de beheerders van de straatkasten, via 0800 - 0150. Daar zullen ze je kunnen vertellen of de kast nog in gebruik is en als dat niet zo is eventuele verdere stappen met je bespreken :slight_smile:

Hi @NHoutman, ik wil je aanraden om even te bellen met de beheerders van de straatkasten, via 0800 - 0150. Daar zullen ze je kunnen vertellen of de kast nog in gebruik is en als dat niet zo is eventuele verdere stappen met je bespreken :slight_smile:

Dank je wel voor je reactie.  Ga ik doen.