Beantwoord

Oud PTT-paaltje weghalen?

  • 19 November 2021
  • 7 reacties
  • 277 keer bekeken

Op de erfafscheiding van onze voortuin staat een oud ptt-paaltje. Hoe kom ik erachter of dit nog operationeel is? We zijn de tuin aan het veranderen en willen het graag weghalen. 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Noordzee 19 November 2021, 14:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Roelien van Stenis ,

Je zou eens kunnen bellen met 0800-0150. Daar zitten de mensen die zich met de wijk/straatkasten bezig houden. Die kunnen bepalen of dit ptt-paaltje nog nut heeft en of verwijderen mogelijk is.

Hallo @Roelien van Stenis , kun je eens een foto plaatsen s.v.p.?

 

Hoi @Roelien van Stenis . Welkom op het forum.

Ik ben ook wel benieuwd naar een foto. Ik wil graag zien waar we mee te maken hebben zodat ik jou het beste advies kan geven. 

Reputatie 7
Badge +12

En ptt paaltje kunnen een hoop dingen zijn. Het nummer wat eerder is gemeld (0800-0150) kan hier misschien wat mee maar misschien ook niet. Ook ik ben benieuwd naar een foto.

Reputatie 6

Zal het zo'n paaltje zijn die je op camping ziet wat een soort ISRA punt is.

Of is het een beton paaltje met daarop verticaal PTT beschreven.
Volgens mij zijn dit rampputten en ligt daar bedrading van in de grond.
(Dit zou je niet mogen verwijderen)

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Roelien van Stenis ziet het paaltje er soms als volgt uit?

Die zie ik wel vaker staan. Bij mij aan het eind van de straat staat er ook nog steeds één bij de plek waar jaren geleden tijdelijk de werkkeet stond van een renovatieproject.
Het project is klaar en de werkkeet is weg maar het ‘paaltje’ staat er nog.

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Roelien van Stenis ,

Je zou eens kunnen bellen met 0800-0150. Daar zitten de mensen die zich met de wijk/straatkasten bezig houden. Die kunnen bepalen of dit ptt-paaltje nog nut heeft en of verwijderen mogelijk is.

@Roelien van Stenis 

Heb je al gebeld? Wat zeiden ze ?