Vraag

Overgevoelig Touchscreen iPhone 6 Plus 64 GB

• 11 augustus 2016
  • 2 reacties
  • 265 keer bekeken

Ik heb/had problemen met het touchscreen van mijn iPhone
(ook ik heb bijna een vliegtuig gekocht net zoals in het nieuws van gisteren, zelfde probleem)
telefoon opgestuurd via de winkel van KPN want ik heb een toestelschade abonnement.
10 dagen mijn telefoon terug maar niet gerepareerd, volgens de beschrijving een software update uitgevoerd?! Op dat mijn moment had mijn iphone toen de nieuwste software 9.3.3.
Besloten om hem nogmaals op te sturen met een uitgebreidere klachtomschijving.
Wederom na 10 dagen telefoon retour maar helaas ook dit keer niet gerepareerd.
Volgens de beschrijving: Bij onderzoek in orde. Er is geen defect gevonden. Het toestel functioneerd en voldoet volgens voorwaarden fabrikant, Mogelijk heeft u probleem een andere oorzaak. Hoe kan ze zon telefoon nou terugsturen?!?!?!?!?! Boos voor de 3e keer naar de KPN winkel gegaan, de dame aldaar begreep mijn probleem en kon het ook daar demonstreren adv een filmpje. Zij heeft gebeld met Teleplan.
Opnieuw mijn telefoon opsturen en zei moest een mail erachteraan sturen naar teleplan.
Nu is mijn iPhone al 10 dagen weg en volgens de site van e-repair is het slecht te volgen.
Na veel moeite een telefoonnummer te hebben gevonden heb ik vandaag gebeld en te horen gekregen dat mijn telefoon naar apple is gestuurd?!. In al die tussentijd slecht bereikbaar want tja er is geen vergelijkbaar leentoestel beschikbaar....
Vanaf nu maar elke dag met Teleplan bellen en vragen hoe de status is.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @wesleynahuijsen, welkom op het forum! Wat een vervelende situatie zeg!

Goed om te lezen dat het herstelproces nog loopt, maar balen dat je er al zo lang mee bezig bent.
Kun je een reactie op m'n privébericht sturen? Dan kijk ik wat ik op dit moment voor je kan betekenen!
Reputatie 7
Badge +21
Hi Wesley, ik heb nog geen reactie van je ontvangen. Laat het weten als ik nog iets voor je kan doen op dit moment!

Reageer