Positieve ervaring KPN smartcare, geweldige service!

Na het lezen van vele negatieve ervaringen met KPN smartcare, maakte ik mij enigszins zorgen over de reparatie van mijn iPhone 5. Deze had een probleem met de oorspeaker. Na het eerste telefoontje naar KPN kreeg ik het advies om een reset te doen. Het was namelijk een veel voorkomend probleem wat met de iOS te maken heeft. Maar helaas bleek dat niet het geval. De oorspeaker bleek toch echt defect. Weer teruggebeld en er werd gelijk een afspraak ingepland. Zaterdag 17 augustus jl. gebeld en vanmorgen stond er een servicemonteur van smartcare aan de deur. Dat vind ik al een service op zich dat ze aan de deur komen, scheelt een ritje naar de winkel. De iPhone werd gelijk omgeruild voor een gloednieuwe! Dus geen sprake van reparatie. Ik was in de veronderstelling dat ik een leentoestel zou krijgen en dat er een nieuw oorspeakertje in mijn telefoon zou komen.

Ik ben dus zeer tevreden over de manier hoe dit is afgehandeld. Niet verwacht na alle negatieve reacties.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Beste Sanne-1986,

Welkom op het Forum,

Fijn te horen dat het probleem met je iPhone 5 naar wens is opgelost.

Dank voor je feedback en heb je vragen in de toekomst zien we je graag terug op het Forum.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Reageer