Beantwoord

prijsopgaaf reparatie opvragen

• 21 september 2018
  • 2 reacties
  • 949 keer bekeken

Ik heb voor mijn inboedelverzekering een prijsopgaaf nodig over een schade aan mijn mobiele telefoon.
Op de site kan ik alleen de schade aanmelden en dan mijn telefoon opsturen maar ik heb eerste een prijs opgaaf nodig voor Unive zodat zij deze gaan dekken.
Hoe kan ik dit aan vragen?
Er is een glas cola over mijn huawai p10 mate dual sim gevallen en nu doet mijn microfoon het niet meer.

Ik hoor graag hoe ik aan een prijsopgaaf kan komen en of dit te herstellen is?
Anders moet ik een verklarende brief van kpn hebben dat die niet te repareren valt.

mvg Annemiek
icon

Beste antwoord door Kim_W 23 september 2018, 13:49

Goedemiddag Annemiekr, welkom op ons Forum! Wat zonde dat je telefoon nu niet goed meer werkt! Voor een prijsopgave van de schade moet inderdaad eerst het toestel opgestuurd worden. KPN stuurt het toestel op naar de fabrikant en deze geeft aan wat de kosten zijn van het repareren alvorens zij dit doen. Als het niet repareren valt, zal dat ook op deze manier vastgesteld moeten worden. Ik adviseer je om je telefoon op te laten sturen, om datgene te krijgen wat je nodig hebt.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Goedemiddag Annemiekr, welkom op ons Forum! Wat zonde dat je telefoon nu niet goed meer werkt! Voor een prijsopgave van de schade moet inderdaad eerst het toestel opgestuurd worden. KPN stuurt het toestel op naar de fabrikant en deze geeft aan wat de kosten zijn van het repareren alvorens zij dit doen. Als het niet repareren valt, zal dat ook op deze manier vastgesteld moeten worden. Ik adviseer je om je telefoon op te laten sturen, om datgene te krijgen wat je nodig hebt.
Je kan naar een reparatiewinkel gaan, je toestel laten repareren en de rekening gewoon doorsturen naar je inboedel verzekering. Als je je telefoon naar de fabrikant laat sturen ben je hem voor een lange tijd kwijt meestal.

Reageer