Problemen Samsung galaxy s5 en reparatie centrum.



Toon eerste bericht

33 reacties

Ik heb gister gelukkig nog vervoer kunnen regelen om mijn simkaart om te wisselen, hierdoor heb ik inderdaad geen nieuwe simkaart meer nodig.

Aan Spotify premium heb ik helaas niks omdat ik het al gratis krijg via mijn thuis abonnement van KPN. Ik zie daarom graag een andere vergoeding, misschien in vorm van een korting op mijn nieuwe abonnement aangezien dit mobiele abonnement bijna ten einde loopt.

Reputatie 7
Badge +25
Goedemorgen Raymond,

Fijn dat je dat hebt kunnen regelen! Zelf ben ik niet bevoegd om korting toe te kennen als je gaat verlengen, maar ik kan je wel laten bellen door een collega die dit wel kan. Ik zal de collega van tevoren volledig inlichten over wat er gebeurd is, zodat deze weet wat er gaande is. Laat je het me weten als je dit wilt? Dan ga ik het voor je in orde maken. 

Sorry van de late reactie.

Ik vind het goed als ik opgebeld word om de verlenging of nieuw abonnement te regelen.

Reputatie 7
Badge +22
Hallo Raymond, 

Dan bellen we je! Wanneer komt het uit dat we je bellen? Ik heb je mobiele nummer, mocht je op een ander nummer gebeld willen worden, wil je me dit dan in een privébericht laten weten? 

Met groet, 

Cindy

Reputatie 7
Badge +25
Goedemorgen!

Ik heb een collega gevraagd of deze je wil bellen. Het verhaal en de wensen zijn bekend, dus als het goed is, kan er een mooi aanbod gedaan worden. Ik verwacht dat je vandaag of anders na het weekend gebeld wordt. Laat je het ons weten als we nog iets voor je kunnen doen?
Ik ben inmiddels gebeld door KPN. Ik kreeg alleen een aanbod voor nieuw abonnement zonder korting. Hiermee ben niet akkoord gegaan. Ik kon sinds oktober vorig jaar geen gebruik maken van een toestel wat bij mijn abonnement hoort dan verwacht ik toch wel minimaal een compensatie of korting op het abonnement.

Inmiddels ook op de kpn website gekeken naar een telefoon abonnement. Raar genoeg zijn die goedkoper dan wat ik via de telefoon te horen kreeg.

Inmiddels zijn er al een aantal weken voorbij. Ik heb niks meer gehoord vanuit kpn over compensatie en / of een aanbod voor een nieuw abonnement.

Zijn jullie het vergeten of kan ik beter overstappen naar een andere provider?

Met vriendelijke groet,

R_M

Reputatie 7
Badge +22
Goedemorgen Raymond, 

Wat jammer dat je er niet uitgekomen ben met mijn collega om te verlengen. Eerder dit jaar heb ik een deel van je abonnementskosten gecrediteerd om je tegemoet te komen in het ongemak, omdat ik begrijp dat een toestel dat meerdere malen kapot gaat, niet is wat je verwacht. Ook is je in september 3 maanden gratis Spotif aangeboden, om hetzelfde ongemak te verzachten. Mijn vermoeden is dat wat jij wilt, meer korting op je nieuwe abonnement, niet binnen onze mogelijkheden ligt. 

Met groet, 

Cindy

Reageer