Problemen Samsung galaxy s5 en reparatie centrum.

• 13 februari 2015
  • 33 reacties
  • 1722 keer bekeken

Toon eerste bericht

33 reacties

Nu net pas thuis. In het totaal 4 uur in de KPN winkel geweest. Na een hoop overleg gepleegd te hebben toch niet tot een voor mij passend oplossing gekomen.

Wat kan hier nog aan gedaan worden?

Ik wil geen Samsung meer. En ik ga niet weer op en neer rijden voor niks zoals vandaag.

EDIT: Ik probeerde net mijn ''gerepareerde'' toestel af te sluiten. Dit maal zonder google account, simkaart, sd-kaart of elke andere rede die mogelijk invloed kunnen hebben op het functioneren van het toestel.

Foutmelding toestel afsluiten

Inmiddels zit ik al bijna 3 uur in de KPN XL winkel te son. Nog steeds niet tot een passende oplossing gekomen aangezien met toestel nog steeds de zelfde klachten heeft. Terwijl deze toch goed bevonden is door Teleplan. Heb het inmiddels meer dan gehad met al het gedoe.
Reputatie 7
Badge +24
Beste R_M, 

Gisteren heb ik je reactie ontvangen op mijn privébericht. Ondanks dat ik de reparatie niet kan versnellen, hoop ik dat dit de pijn iets verzacht. 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Vandaag op advies van de KPN winkel in Helmond naar een KPN XL winkel gegaan. Omdat het toestel daar ter plekke gerepareerd kon worden.

Eenmaal daar werd het duidelijk dat dat niet mogelijk was omdat de Samsung galaxy S5 spatwater dicht is. Het toestel moest dus weer of gestuurd worden. Dit keer word het toestel met duidelijke omschrijving opgestuurd.

Hopelijk worden de problemen deze keer wel opgelost.
Vandaag weer naar de KPN winkel geweest. Toestel was weer niet goed gerepareerd.

Het is zelfs weer erger geworden. Softwarematig toetsenbord deed het om nog beleefd te houden ''raar''. Apps crashte zelfs zonder de back-up terug te zetten. Na downloaden van 1 app voerde het toestel een reset uit waardoor ik heel het toestel opnieuw moest instellen. Bij de 4de reset begon het toestel weer een beetje te werken. Totdat ik de winkel uitliep en het toestel ineens opnieuw opstartte.

Hierna besloten om het toestel toch mee te nemen maar hier heb ik nu al spijt van. Het ding werkt niet fatsoenlijk.

Wat zijn nog de opties die overblijven? Aangezien ik niet voor niks heen en weer wil rijden.

Reputatie 7
Badge +24
Beste R_M, 

Zojuist heb ik je een privébericht gestuurd. Ik ben er pas zondag weer, in de tussentijd wordt mijn inbox niet uitgelezen. 

Met hartelijke groet, 

Cindy
Bij mijn Samsung galaxy s5 werd er gezegd dat er een nieuwe android opgezet was. Helaas was dit niet het geval aangezien ik dat zelf een aantal dagen van te voren had gedaan om te kijken of daarna de problemen verholpen werden. Buildnr van de androidversie was hetzelfde. Hiermee waren de problemen verholpen volgens het reparatiecentrum. Verder heb ik niet gehoord wat er mogelijk meer "gerepareerd" was. Het toestel was er nog erger aan toe dan voor het opgestuurd werd, dus maar meteen weer op laten sturen.

Ik heb eigenlijk geen vertrouwen meer dat het toestel nog gerepareerd word aangezien het bijna hetzelfde verloopt als het hele gebeuren met mijn Samsung galaxy s4. Werd ook gezegd dat er van alles en nog wat aan vervangen was maar had nog steeds dezelfde klachten.

Wat het geheel nog erger maakt is het constante op en neer naar de KPN winkel moeten gaan aangezien ik door een blessure eigenlijk niet kan autorijden of goed kan lopen. En om dan nog eens voor niks vervoer te regelen voor de 12km enkele reis is ook niet echt geweldig.

De privé gegevens worden morgen in een privébericht toegestuurd aangezien ik deze momenteel niet compleet bij me heb.

Reputatie 7
Badge +24
Beste R_M, 

Wat vervelend om te lezen dat je problemen ervaart en ook dat deze tot op heden nog niet opgelost zijn. Is er bij de vorige reparatie aangegeven dat het toestel gerepareerd was of dat er geen defect gevonden is? En als je toestel wel gerepareerd is, wat is er precies aan gerepareerd? Graag ontvang ik deze informatie samen met je postcode, huisnummer, 06-nummer en laatste reparatienummer in een privébericht en dan ga ik kijken wat ik hierin voor je kan betekenen. 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Reageer