Beantwoord

Problemen Toestel

• 25 april 2014
  • 2 reacties
  • 2106 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 0 reacties
Beste KPN,

Sinds ruim een jaar de eigenaar van de Lumia 920, ondertussen ben ik al 5-6 jaar afnemer van een abonnement bij KPN. Eigenlijk nooit problemen gehad en heb ondertussen ook KPN Compleet.

Bij de aanschaf van mijn Lumia werd mij verteld dat ik 25 euro p/m zou betalen om vervolgens naar ongeveer 45 te gaan (exacte bedrag weet ik niet meer, kom ik op terug). Dit is op leasevoorwaarden.

Op dit moment betaal ik 66,66(!?) voor mijn abonnement, voor 100 minuten en 1 GB data. Is dit niet een beetje veel!!! Ik wilde kijken wat er in mijn contract is afgesproken maar deze kan ik niet meer openen, het PDF bestand is beveiligd met een wachtwoord, 0000/1234/12345 werken ook niet.. Help mij dit op te lossen! ik ben student en vind dit echt teveel! Als ik nu kijk naar de bedragen voor een iPhone 5s betaal ik een stuk minder( 45 euro ipv 67!). Aangezien ik ook nog een 'complete' klant ben vind ik dit toch wel een slechte vaste klant voorziening.

Daarnaast mijn Lumia 920: werkt over het algemeen prima echter, mijn lampje (flitser) doet het nu een tijdje niet meer, alle tiles reageren soms niet meer, sluit uit zichzelf af en sinds een maand heb ik onderbrekend geluid bij bellen. Bellen is hierdoor bijna niet meer mogelijk.

Kort samengevat mijn punten:

Bedrag abbonnement

Niet kunnen openen PDF contract (wachtwoord)

Kapotte telefoon (meerdere aspecten)

Kan iemand mij hierover terugbellen of mailen a.u.b. ?

Met vriendelijke groet,

T G

icon

Beste antwoord door Shugosha 25 april 2014, 13:17

Problemen met een leasetoestel kunnen telefonisch aangemeld worden via de helpdesk op 0800-0105 die dan via de afdeling smartcare een afspraak laat maken om het toestel op te halen voor reparatie.