Beantwoord

Refurbished iphone retour, geen geld terug

  • 28 February 2020
  • 6 reacties
  • 232 keer bekeken

Samen met verlengen van het abonnement hebben we een iPhone refur. gekocht. 26-1 geleverd, 28-1 weer ingeleverd bij de kpn winkel Leeuwarden, op advies van een medewerker. Dit omdat het toestel te veel beschadigingen had. Een factuur gekregen incl toestel iPhone, welke al wel geretourneerd is. Factuur betaald. Nu blijkt dat de telefoon spoorloos is en wij ons geld nog niet terug kunnen krijgen. Het blijkt dat wij verkeerd advies gekregen hebben en het toestel niet in een winkel mochten in leveren, daarbij had de winkel dit ook moeten opmerken. Blijkt dus 2x fout gegaan te zijn. Hoe kan een interne fout nu neergelegd worden bij de klant? Wij hebben bewijs van het inleveren toestel. Inmiddels is ons hele gezin trouwe klant, zowel abonnement als aanschaffen toestellen. Dan verwacht je een andere aanpak?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Bart_ 28 February 2020, 16:16

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Atinpn Wat jammer dat hier iets niet goed is gegaan. Ik kijk dit graag even voor je na. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, het betreffende mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt? Heb je trouwens een inleverbewijs van de winkel gekregen? 

Aangevuld! Klopt wij hebben een bewijs van inleveren ontvangen.

Reputatie 7
Badge +20

Dank, @Atinpn Ik zou dat verzendbewijs graag zien. Wil je reageren op het privébericht dat ik je stuurde? 

Het bewijs wat we ontvangen hebben is een kopie. KPN leeuwarden moet dus het origineel hebben.  dd 28-1-2020 11:39:27 uur. 

Reputatie 7
Badge +20

Yes, dank, @Atinpn Ik zie ondertussen ook dat je eerder vandaag al contact hebt gehad met een collega van de klachtenafdeling. Zij was ook al met deze kwestie bezig. Ik heb het inleverbewijs naar haar doorgezet en zij zal zich verder buigen over de afhandeling. Ik hoop van harte dat het snel is opgelost! 

@Atinpn Was benieuwd of en hoe deze situatie is opgelost.Moet namelijk binnenkort ook een refurbished toestel gaan inleveren en heb er niet zo heel veel vertrouwen in dat dit goed gaat.Aangezien dat er al 9 maanden dingen mis gaan…

Oh vergeet erbij te zeggen dat die dingen die mis gegaan zijn niet bij de winkel lagen maar achter de schermen

Reageer