Reparatie 4e keer


Ik moet voor de 4e keer mijn Blackberry gaan opsturen omdat KPN mij na elke reparatie een 'nieuw' toestel beloofd. Dit toestel is echter een toestel dat door een ander in opgestuurd. Als extra kreeg ik de klachten erbij! Wat aardig van KPN! De medewerker had mij verteld dat als ik mijn toestel voor de 4e keer terug zou moeten sturen, ik mocht kiezen tussen een compleet nieuw toestel of de dagwaarde van mijn blackberry bold 9900 op mijn rekening terug zou kunnen krijgen.

Nou ben ik gister terug geweest naar de winkel en werd ik praktisch uitgelachen om wat ik zei. Klantvriendelijk hoor! In ieder geval, waar ben ik nu aan toe? een nieuw toestel of het bedrag terug.


1 reactie

Reputatie 5
Badge +2
Beste wazzie77,

vervelend om te lezen dat je toestel voor de 4e keer opgestuurd moet worden.

Graag ontvang ik via een privébericht je mobiele KPN nummer, postcode/huisnummer en de naam die op het contract staat.

Na ontvangst kijk ik voor je wat ik voor je kan betekenen.

Met vriendelijke groet,

Afra

Reageer