Beantwoord

Reparatie duurt te lang

  • 5 April 2021
  • 2 reacties
  • 250 keer bekeken

Dag,

 

Graag wil ik een preciezer antwoord over de reparatie status van mijn mobiel. 

Reparatienummer: Z25458076 Toestel: iPhone 8, 64 GB, zilver/wit.

23 maart heb ik mijn mobiel opgestuurd vanwege een accu die snel leeg raakt. Ik krijg keurig een mail met hoe ik hem moet opsturen, verzenden en kan volgen. Op 24 maart is mijn mobiel binnengekomen. Status: in reparatie. Na 7 dagen nog steeds op dezelfde status, besluit ik 31 maart te bellen. ‘Ja, meneer wij hebben u geprobeerd te bellen, want uw ‘find my iPhone’ staat nog aan. Kreeg ik te horen van een klantenservice medewerker. Ik antwoord dat ik dus geen mobiel heb en KPN mij geen leentoestel verleend (vanwege niet verzekerd en dat ik geen zakelijk contact ben), dus KPN mij kan bellen, maar mijn mobiel ligt daar en niet bij mij. Find my iPhone is op 31 maart uitgezet. Heb het is nu 5 april. Ik zit 2 weken zonder mobiele telefoon en moet dus blijkbaar zelf bellen naar de klantenservice om te checken hoe het gaat. Ik kan nu al 2 weken niet mijn werkrooster in, ik kan mijn werkmail niet in, ik kan mijn voordeur niet openen, ik kan mijn werkomgeving niet (dit gaat allemaal via een beveiligde omgeving waarin ik een sms'je krijg om zo toegang te kunnen hebben tot deze dingen). Maar mijn mobiel ligt dus nog ergens op een reparatie tafel. Dit belemmert mij enorm in mijn werk. En ik vind 2 weken echt enorm lang duren voor het vervangen van een accu. Aankomende vrijdag en zaterdag sta ik op een standby dienst wat betreft, waarvoor ik opgeroepen kan worden (‘s nachts vanaf 3:00 uur). Hoe roept mijn leidinggevende mij op? Door te bellen. Wat dus niet mogelijk is. Ik word echt enorm belemmerd door (vanuit mijn beleving) slecht klantcontact, slecht geïnformeerd en langzame service. Ik zou graag willen weten wat de precieze status is van de reparatie van mijn mobiel, anders wil ik deze graag terug en laat ik deze elders maken. Nogmaals: Ik kan al 2 weken mijn werk niet op een prettige manier uitvoeren en ben wel een klaar met de duur van deze reparatie.  Ik hoef geen ‘Ik snap het, ik vind het vervelend voor u of Ik zie dat hij in reparatie is.’ Dat snap ik zelf ook wel en daar heb ik concreet gezegd helemaal niets aan.  Graag zou ik een concreet antwoord willen, zodat ik concreet weet of ik precies weet waar ik aan toe ben. Ik hoop van u te horen.

 

Groet,

 

Jeffrey.

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 7 April 2021, 08:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Als u zo afhankelijk bent van dat toestel, waarom heeft u dan zelf geen reserve toestel? 

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Jeffrey90, welkom op ons forum! Goed dat je ons gevonden hebt. Ik weet dat je het niet wilt horen, maar toch vind ik het erg vervelend dat je al twee weken zonder toestel zit. Ik had je graag meer informatie gegeven, maar ik kan de status van de reparatie niet inzien. De reparatie wordt in opdracht van KPN verzorgd door Reconext. Voor meer informatie over een ingediende reparatie kan je contact opnemen met hen opnemen via 0800 8200008.